Philips Sonicare FlexCare+ HX6992/10 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare+ HX6992/10 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M1CH1EL 28-12-2011

Zeer fijne tandenborstel, merkbaar schonere tanden. De verschillende programma's op het apparaat gebruik ik regelmatig, zorgt voor afwisseling dus het maakt het poetsen minder saai. Naar mijn mening is het standaard borsteltje dat erbij zit, erg klein.

TheLeech 26-12-2011

poets grondig, in handig opbergdoosje. Enige minpunt: als je met de steel je tanden aanraakt, is het een onaangenaam trillend gevoel. Na enige tijd leer je echter wel hoe je dit moet vermijden

Lelietje van Dalen 26-12-2011

Ik test 'm via Buzzer. De gebruiksaanwijzing is te summier (tenminste wat er bij mij bijzat). Vandaar slechts een 8 voor gebruiksgemak, want ik test nu dus niet alle standen tot ik zeker weet wat ze doen en hoe ik ze moet gebruiken. De gewone poets- en de refreshstand worden wel intensief gebruikt. En die zijn geweldig. Na 30 seconden hoor je een geluidje waardoor je weet dat je het volgende gedeelte moet gaan poetsen. Mijn tanden zijn gladder geworden, maar niet witter. Ik vind het een zeer fijne tandenborstel waarvan de accu echt superlang meegaat. Misschien is de uv-reiniging een goede completere optie. Maar tot nu toe zeer tevreden (en nu de overige standen ook nog beter gaan gebruiken!)

Annelise 22-12-2011

Ik heb deze tandenborstel kunnen testen dankzij buzzer. Ik was aanvankelijk nogal cynisch: elektrisch poetsen heeft bij mij in het verleden geen beter resultaat opgeleverd dan met de hand poetsen. Maar deze tandenborstel doet wat hij belooft: mijn tanden zijn witter en gladder. Ook lijkt mijn tandvlees gezonder. handig vind ik vooral de verschillende standen: voor tussendoor je gebit even opfrissen is een korter programma dan voor een normale poetsbeurt. Ook fijn is dat je voor gevoelige tanden of tandvlees een andere stand kan kiezen. Kortom, deze tandenborstel houd ik.

Tweek_NL 22-12-2011

Het sonische poetsen bevalt mij uitermate goed. Het maakt mijn tanden zeker gladder en zelfs witter! Poets 2x per dag met deze tandenborstel en het resultaat bevalt mij uitstekend! De batterij van het apparaat gaat ook lang mee hetgeen handig is voor bijvoorbeeld een vakantie. Ben een week weggeweest zonder laad station en hij heeft het prima uitgehouden. Mijn vriendin heeft er ook een en is er ook uitermate enthousiast over!

buzzer swin 16-12-2011

Het was even wennen aan de trillingen van deze tandeborstel. Het is echt anders dan een 'gewone'electrische tandenborstel. Maar ik heb het gevoel dat het echt grondiger schoonmaakt. Ik maak nog niet echt gebruik van de verschillende functies, maar de timer vind ik wel ideaal. Ook geeft hij elke 30 sec. aan dat je naar je volgende deel van je gebit moet gaan. Wat ook ideaal is, is dat de accu zolang mee gaat. Dan kun je hem ook gewoon een weekendje meenemen. Nadeel is wel de hoge kosten voor de opzetborstels, maar dat is volgens mij bij de meeste electrische tandenborstels.

Bibi24 13-12-2011

Via Buzzer deze tandenborstel mogen testen. Wat een fantastische tandenborstel!! Ik ben er zeer tevreden over! Hij is ontzettend stil, fijne grote borstel en je tanden worden echt superglad en ze blijven ook gedurende de dag glad. Ik heb altijd al problemen gehad met bloedend tandvlees gehad maar dat is sinds 2 weken niet meer (ik gebruik de tandenborstel nu 4 weken). Kortom; ik ben zeer tevreden en zal hem iedereen aanraden!

WesleySew 22-11-2011

Allemaal Dankzij Buzzer: Ik ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van de Flexcare tandenborstel en ik had nog geen paar dagen ervoor mijn ouwe tandenborstel weggegooid. Dan doel ik dus op eentje die niet elektrisch was maar door de hand aangedreven werd. Ik ben nooit fan geweest van iets wat het werk voor je doet want zo moet je de controle als ware 'los' laten. Maar na een paar dagen kan ik al zeggen dat ik niet terug wil! Het is een super apparaat! Het is instelbaar op 5 standen, en elke stand heeft zijn eigen timer (Heb er nog maar 2 kunnen testen) Diegene die het meeste gebruikt zal worden is natuurlijk de Clean. Daar zit een Timer van 2 min aan vast en valt hij uit! Verder voelt het degelijk aan, en iets waar ik zelf nogal over twijfelde was hoe waterbestendig is die? bedoel ik wil graag tandenpoetsen voor douchen/tijdens of erna. Misschien wel gewoon een keer wanneer iemand anders aan het douchen is? Maar waterbestendig is die. Goed ook. Voor mensen die toch dat ene beetje extra willen voor hun geld en toch al op zoek zijn. Zoek niet verder. Dit is de toekomst van mondhygiëne