Hombli Slimme Stekkerdoos – 3-Voudig - 1x USB 1x USB-C met Schakelaar – App met Energiemonitor/Verbruiksmeter – Overspanningsbeveiliging - 1.5m Snoer - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

h*****************@i********* 25-08-2024
Ik heb twee Hombli slimme stekkerdozen aangeschaft, waarvan er één binnen enkele dagen defect raakte. Na het retourneren van de eerste, ging ook de tweede stekkerdoos kapot. Het vervangende exemplaar vertoonde hetzelfde probleem: één van de stopcontacten bleef constant ingeschakeld. Om dit te verduidelijken: wanneer je in de app probeert het apparaat dat in de stekkerdoos is aangesloten (bijvoorbeeld een lamp) uit te schakelen, hoor je wel een klik in de stekkerdoos, maar de lamp gaat niet uit en blijft stroom ontvangen. Zelfs na het herhaaldelijk aan- en uitschakelen (bijvoorbeeld 10 keer), blijft de lamp ingeschakeld. Uiteindelijk heb ik zowel het eerste als het vervangende exemplaar teruggestuurd.

Om te controleren of ik daadwerkelijk nieuwe producten ontving, markeerde ik de achterzijde van de stekkerdozen met een klein, nauwelijks zichtbaar zwart streepje. Tot mijn verbazing ontving ik dezelfde defecte stekkerdozen terug!, herkenbaar aan de markeringen.

In totaal heb ik vijf slimme Hombli-stekkerdozen ontvangen. Ik laat in het midden of het vijf verschillende waren, maar telkens trad hetzelfde probleem op.

Ondanks het opsturen van foto's en video's om de defecten te tonen, bleef een reactie uit. Uiteindelijk heb ik besloten om de laatste twee defecte stekkerdozen terug te sturen en een refund aan te vragen, omdat ik na vier defecte exemplaren geen vertrouwen meer had in het product. Deze refund werd weliswaar geaccepteerd, maar ik heb geen terugbetaling of verdere reactie ontvangen. Ook heb ik een verzoek voor ontbinding gedaan, gezien de problemen.

Pas na het plaatsen van een review op Google kreeg ik een reactie, waarin verwezen werd naar de destijds beloofde oplossing (de refund). Nu, drie weken later, heb ik echter nog steeds niets ontvangen.

Dit is bijzonder teleurstellend. In eerste instantie was ik enthousiast over dit product, maar het is uiteindelijk mijn slechtste aankoop gebleken. Hoe moeilijk kan het zijn om 2 werkende stekkerdozen te leveren ? Ik heb deze rechtstreeks bij hombli gekocht.