Krups EA 9000 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA 9000 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Van Hot naar Her 01-11-2013

NOOIT MEER.

Wij hebben voor 1500 euro deze machine gekocht en alleen maar ellende. Vanaf een paar maanden ging alles fout. Gaat uit zich zelf reinigen midden in een koffie zet procedure: dag koffie. En niet één keer maar steeds vaker. We spoelen hem elke dag, dus waarom? Dan zijn er weer problemen met het stoompijpje. Dat stoomt niet. Dan zijn er weer softwareproblemen. Al met al, we hebben inmiddels 3 nieuwe machines gehad. Krups geeft wat dat betreft niet gauw op. Maar....we zien heel duidelijk dat elke nieuwe machine, of als hij weer eens voor 'reparatie' is weggeweest dat de software totaal is aangepast. Wat je miste in machine 1 zit nu wel in machine 3. Maar er komt een einde aan.
Hij is weer voor reparatie weggeweest en we dachten dat het probleem was opgelost. Nu, een week later, begint het geduvel weer: automatische reiniging terwijl we net aan het koffiezetten zijn. Even voor de duidelijkheid, wij reinigen dat het een lieve lust is. Spoelen dagelijks! Ook filter, lekbakken en detergent worden steeds op tijd vernieuwd.
Wij weten het niet meer maar zijn er eigenlijk compleet klaar mee na meer dan een jaar deze problemen te hebben voor, jawel, maar 4 kopjes koffie per dag!

Wie heeft gelijke ervaringen?
Wij zullen vast niet de enigen zijn of nemen jullie alles voor lief?

Van Hot naar Her 14-10-2015

Wij schreven deze review, inmiddels hebben we het 4e apparaat in huis.
Alles wat kapot kan gaan of mis kan gaan met de machine gaat ook mis.
- Koffiebuisje stoomt niet
- Reinigingsmiddel loopt niet door als buisje gereinigd met worden
- Koffie is ongelooflijk slap, reden:
- Op een of andere manier gooit het apparaat de koffie in de drupbak. Daar ligt steeds een berg droge koffie in nadat je een bakkie slappe hap hebt gezet.
- Het doorlopen duur soms minuten, met veel herrie en slappen hap toe (100 ml koffie / 3 boontjes, moet sterk zijn)
- Wij spoelen altijd voor en na het koffie zetten.
- Alle onderhoud wordt constant uitgevoerd, conform wat het apparaat vraag en vaak nog tussendoor omdat hij het zo slecht doet.
- Onlangs, voor zover je erbij kunt, alles restkoffie uit het apparaat gezogen, gekwast en geblazen. Alles wat je van binnen kunt zien zit onder de koffie.

Inmiddels wordt er sinds 2 jaar ongeveer 1 - 2 kopjes per dag (Dus heel weinig) koffie mee gezet.

Reparatie is enorm duur.

Wil heel graag zelf repareren.

Wie heeft er een tekening voor ons?
Wij krijgen het kreng n.l. niet open.

Wie helpt???

Anonymouse 11-07-2013
Geschreven voor: Krups EA 9000 zwart, rvs

Bijna 10 jaar een halfautomatische Gaggia gebruikt. Ik had al een uitstekende Krups citruspers. Overtuigd geraakt van de vele mogelijkheden van deze volautomatische Krups op 9 mei jl. 2 stuks EA9000 gekocht. Sindsdien worden ze volcontinue gebruikt. Wat je ook kiest, het smaakt uitstekend. De temperatuur is meer dan goed (bij andere merken vaak lauwwarm) en het ziet gewoon smakelijk uit: espresso volle cremelaag of cappuccino stevige schuim. Je kan zowel bonen als (gescheiden invoer) gemalen koffie gebruiken. Onderhoud is minimaal en scheelt enorm veel tijd. Geweldig is het automatisch reinigen van het stoompijpje. Werkelijk alle mogelijkheden en handelingen worden in het kleurenscherm simpelweg met pictogrammen en tekst met taal naar keuze stapsgewijs weergegeven. Eindelijk een compact designapparaat in de open keuken waarbij de handleiding als naslagwerk gebruikt kan worden en niet een grondige voorstudie vraagt. Met deze Krups is iedereen een Barista!

Anonymouse 29-11-2013

De beide machines zijn ruim een half jaar actief (zie ook mijn review). De kwaliteit is constant. Lavazza D'Oro bonen behoren tot de favorieten. Onderhoud wordt conform Krups machine indicaties opgevolgd en uitgevoerd. Onveranderd een aanrader!

Van Hot naar Her 28-11-2013

Hoelang heeft u deze machine al?
Lees eens de reactie NOOIT MEER.
Deze apparaten houden het nooit langer uit dan een half jaar.

F.Perdok 15-05-2013
Geschreven voor: Krups EA 9000 zwart, rvs

Mooi apparaat, sinds wij deze hebben vliegen de koffiebonen er door!!
Hij is gemakkelijk te gebruiken door het hele gezin.
Veel soorten koffie te maken.
Temp. van de koffie is lekker heet en in te stellen.

Over de duurzaamheid is nog niks te zeggen, hoop wel van lang
aangezien dit 1 van de duurdere machines is.

F.Perdok 02-06-2013

heb vandaag de melding gekregen van automatisch onderhoud .
Dit is makkelijk gewoon volg wat in de display staat en het is zo gebeurt!!!
nog steeds tevreden.

pieterjoost 14-05-2013
Geschreven voor: Krups EA 9000 zwart, rvs

Sinds halverwege april de Krups EA9000 in bezit.
Enorm veel plezier van.
-Kan zelf persoonlijke voorkeuren instellen, is zelfreinigend. Geeft vanzelf aan als onderhoud gepleegd moet worden.
-Kan persoonlijke voorkeuren instellen!
-Zelfreinigend stoompijpje!

Heb niet zoveel ervaringen met andere esspressoapparaten! Maar ben er heel tevreden mee!

Er ontbrak een onderdeeltje (maatschepje voor gemalen koffie met geintegreerd penseel) in de doos. Direct contact opgenomen met de klantenservice deze wordt naverzonden.

Aanrader als het aan mij ligt!

dionmien 25-04-2013
Geschreven voor: Krups EA 9000 zwart, rvs

Eindelijk een machine die doet wat er beloofd wordt. Super eenvoudig te bedienen en te programmeren. Elke gebruiken kan zijn eigen favoriete koffiespecialiteit vastleggen. Heerlijke warme en zelf hete koffie indien gewenst. Mooi strak uiterlijk met een handig touchscreen. Melk opschuiming is uniek, werkt geheel zelfstandig inclusief het schoonmaken.

testnaam 23-03-2013
Geschreven voor: Krups EA 9000 zwart, rvs

De krups ea9000 is de ideale machine als je er niet van houd om na elk bakje cappuccino of latte de machine schoon te maken. Deze machine maakt zich zelf schoon. Zelf je eigen bakje koffie programmeren en in het geheugen van de machine zetten zodat je de volgende keer niet weer de machine hoeft in te regelen. Kortom de machine om aan te schaffen.