Philips HD7751 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7751 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Truus 02-11-2016

Koffieboon in waterressevoir

Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Na ruim vier jaar kwam er te veel stoomontwikkeling in het apparaat,extra ontkalkt,display ging haperen.,na lang zoeken kwamen we een verdwaalde koffieboon in het watercircuit tegen en was de boosdoener.Helaas is het apparaat hier aan ten onder gegaan.Wij kwamen hier niet gelijk op.In hoeverre hebben de ontwerpers hier rekening mee ge houden?

Pluspunten

• Heel lekkere koffie
  • Gemakkelijk in gebruik

bouwmanbw 04-02-2015
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Bij de DE gekocht in 2013. na 1 jaar al kuren. condens in venster.aan/uit knop functioneert slecht. ter reparatie aangeboden en het electronische gedeelte compleet vervangen in de garantie. na minder dan een half jaar weer het zelfde probleem. WAARDELOOS KOFFIEZETAPPARAAT!!! Nooit meer een PHILIPS.

martinwi 29-06-2015

Precies dezelfde ervaring!! Binnen een halfjaar niet meer te gebruiken!
Reparatie door Philips hielp niets, binnen een aantal maanden weer hetzelfde probleem.
Nu alleen geschikt voor de "grijze afvalbak".

P 18-06-2016

Hallo gedupeerden. Ook wij zitten met hetzelfde probleem.
Daarbij komt ook nog dat onze pot in 1 jaar tijd 3 x kapot ging, de bodem sprong dan steeds kapot.
Wij willen ook deze serie niet meer hebben.

Pieter10071965 30-12-2014
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Heb het apparaat in juni 2012 gekocht. Ben goed te spreken over de kwaliteit van de koffie. Gebruik espressobonen van Bellarom ( huismerk Lidl) en is dit een echte aanrader ! Sinds afgelopen week begint de koffiemolen kuren te krijgen, maar ik krijg hem nog wel aan de praat ( molen reageert pas na meerdere malen en langdurig indrukken van de maalknop...duurt ongeveer 2 minuten). Ach, als het apparaat kapot gaat over een half jaar, heeft ie me gemiddeld € 38,00 per jaar gekost voor elke dag meerdere lekkere kopjes koffie..... Kan beter ( voor een gerenommeerd merk als Philips ), maar het valt mee.

Janco Keuris 16-12-2014
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Ik heb dit apparaat al 1,5 jaar en ben er zeer tevreden over. Heerlijke koffie, wel wat hard geluid met malen maar de geur van de gemalen koffie maakt dat meer dan goed. Nog helemaal geen problemen gehad eigenlijk.

dijk1603 27-10-2014
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Continu de display vol met condens
Nu onleesbaar en onbruikbaar omdat er niet meer te zien is wat je instelt
Waardeloos ding gekocht bij DE voor de hoofdprijs 154 euro
Een week later zagen we hem bij de macro voor veel minder en een maand later zagen we hem zelfs ergens voor 79 euro.maar zelfs 29 euro is te veel voor deze faillure van phillips

angel1973 31-01-2014
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Zeer slecht apparaat; echt nooit kopen. Deze week voor de 3e keer binnen 14 maanden terug gestuurt voor reparatie. Wat een ellende.
Na de 2de reparatie had ik al weinig vertrouwen meer in dit apparaat, toen hij voor de 3e keer stuk ging met iemand van Phillips gesproken en mijn ongenoegen uitgesproken. Alhoewel ze me helemaal begrepen dat ik vroeg om een nieuw apparaat of mijn geld terug, heb ik hem toch weer gerepareerd retour gekregen. Koffie weer te slap en gemalen koffie zit overal behalve in het koffiefilterzakje. Beste Philips u kunt mijn apparaat weer retour verwachten!!!!!

wcmveer 24-11-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

In mei 2012 had ik de koffieautomaat gekocht en in augustus 2013 zat er zoveel condens in de display dat hij niet meer leesbaar was. Omdat ik de aankoop bon niet meer terug kon vinden heb ik een nieuwe gekocht. We zijn zeer tevreden over de koffie die hij zette. Op 29 augustus 2013 een nieuwe HD7751 aangeschaft en vanmorgen zij het koffieautomaat doe het zelf maar. Display en licht in de knoppen branden echter hij wordt niet warm. Gelukkig heb ik nu wel de aankoop bon maar weet niet of ik er werk van ga maken. Twee koffieautomaten in huis en beide die niet meer werken. Ik heb de oude koffieautomaat HD7692 van Philips uit de kast gehaald en gelukkig werkt deze nog wel en deze was een stuk goedkoper. HD7751 mooi apparaat alleen jammer dat ze zo snel defect zijn.

wcmveer 30-11-2013

Vanmiddag een melding gemaakt via Philips
E-Care Self Service Module en ga maandag de koffieautomaat opsturen. Nu maar afwachten wat er verder gaat gebeuren. Wordt vervolgd.

wcmveer 20-01-2014

Inmiddels de koffieautomaat terug gekregen na reparatie zonder kosten. Nu een aantal weken in gebruik en tot op heden geen klachten gehad. Ik hoop dat het zo blijft.

DetlevNeusvraat 19-10-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Na twee jaar staat het display toch weer vol condens en water en het apparaat doet het niet meer. Jammer, want we gebruikten het tot volle tevredenheid. Lekkere koffie, en de hier beschreven problemen met malen en dergelijke hebben we nooit gehad. Het geheim van de kan, zó schenken dat je niet knoeit, hebben we in die twee jaar niet helemaal gekraakt. Toch kwam het voor, en anders pakten we er even een doekje bij.

Mezanita 13-10-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Inmiddels al weer voor de 3e keer kapot, alles valt uit... hij slaat opeens aan het malen en schakelt zich dan weer uit. Als ie het normaal deed was het een prima apparaat maar inmiddels al 2 reparaties gehad met dezelfde klachten, het opeens uitvallen van het apparaat waarna ie soms opeens weer aanslaat en gaat malen etc. Nadeel vond ik ook dat je binnen een half uur je koffie moest drinken omdat ie dan automatisch uitschakelt en je dus koude koffie mag drinken.

riddertje 05-09-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Goed en zonder knoeien water met de bijgeleverde koffiekan toevoegen gaat niet, koffiemolen werkt niet goed en zit regelmatig verstopt en nu zit er binnen een jaar al water in het display, wat een onding.

JPdR 26-07-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Ter vervanging van mijn haperende Philips koffiezetapparaat HD7740 ontving ik vorig jaar de HD7751. Deze functioneerde goed, totdat de machine twee maanden geleden begon uit te vallen (niet goed reageren op aan/uit, koffie malen en water doorvoeren), en er opnieuw condenswater zichtbaar was achter het display. Op dit moment doet het toestel niets meer.

laptop2 05-08-2013

heel herkenbaar

Teunvw 17-07-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Nu na meer dan een jaar is ons apparaat alweer defect. Apparaat is nu al 4 keer terug geweest. 1x een nieuwe gehad.
Nu is de display weer onduidelijk en vies. en maalt hij zeer onregelmatig. We moeten hem steeds schoonmaken omdat hij vast loopt. Dan zit het schoonmaak venster helemaal vol met koffie.Ik ga proberen om ergens bij Philips een officiele klacht neer te leggen. Graag willen we ons geld terug of een vervangend nieuw apparaat. Ik zag dat er nu een 7762/00 op de markt is gekomen. Misschien kunnen we deze krijkgen met kleine bijbetaling.Wij hebben het helemaal gehad met deze machine

laptop2 24-06-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

De smaak is heerlijk als het apparaat werkt
we hebben de machine maar in de schuur gezet in afwachting van de ophaaldienst van oude apparaten,
de garantie helaas voorbij en daar de machine al vanaf week 8 kuren had weinig vertrouwen zeker na het lezen van de berichten in de service van Phillips.

ronald131 13-06-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Inmiddels heb ik gelukkig met Philips naar mijn tevredenheid een regeling kunnen treffen. Ik hoop dat Philips een verbeterde versie van het apparaat brengt, want het concept is wel aantrekkelijk (gewoon een kan koffie, en niet een enkel kopje, kunnen zetten met vers gemalen koffie).

MaikeJoanne 10-06-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

De HD 7751 is al de derde versie van de Grind and Brew die wij gebruiken. Althans, 'gebruiken'.... We zitten alweer een PAAR WEKEN zonder. In eerdere recensies was ik nog enthousiast, inmiddels ben ik spuugzat van het apparaat en van de 'service' van Philips.

Ons eerste apparaat (HD 7740) is drie keer gerepareerd, waarna we ons geld terugkregen. Daarvan hebben we de opvolger gekocht, onze tweede (verbeterde)Grind and Brew (de HD 7551). Die ging echter ook stuk, na wederom 3 reparaties kregen we een nieuw apparaat....(weer een HD 7751).... dat binnen een week stuk ging.

Dus weer opgestuurd voor reparatie. Na 2 weken krijgen we een apparaat retourgestuurd, te vies om aan te pakken. Bleek dus het apparaat van iemand anders te zijn. 'Ons' apparaat is 'zoek' en we zullen nog gebeld worden..... Inmiddels zitten we dit keer (totaal) ruim 4 weken zonder koffiezetter.

Met de voorgaande reparaties erbij (6 x 2 weken) is dat zo'n vier maanden! En Philips belt maar niet terug. Ik ben helemaal klaar met dit apparaat en de 'service' van Philips. Ik wil nu mijn geld terug en dit keer zal ik het niet uitgeven aan weer een ander faalapparaat uit deze serie.

Dat het rapportcijfer desondanks hoog uitvalt, komt omdat (als het apparaat werkt) de koffie erg lekker is en de mogelijkheden goed zijn. Het grote probleem zit hem in de duurzaamheid.

MaikeJoanne 14-06-2013

Update: na contact met Philips nu geld retour. Ik vind het echt erg jammer, want dit apparaat had alles. Lekkere koffie, zag er goed uit, voldoende keuzemogelijkheden (zoals in grofheid van je maling etc.) Zoals ik al zei, hoge cijfers op alle onderdelen, behalve duurzaamheid. Nu nadenken over opvolger/alternatief.

Officiele reactie van Philips Nederland 11-06-2013

Hi MaikeJoanne,
Ik zou dit graag voor je oplossen en uitzoeken waar dit fout is gegaan. Ik heb hiervoor wel wat contactgegevens nodig. Zou je hiervoor contact met mij op kunnen nemen via Facebook of Twitter?

Mocht je liever via de klantenservice contact opnemen, kunnen mijn collega's met referentienummer 50-1318708788 de zaak naar mij doorzetten.

Groet,
Jeroen
Philips Webcare

Overige contactgegevens kan je vinden op: http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl

ronald131 02-06-2013

Update:
Nu, na een jaar in mijn bezit te zijn geweest en twee reparaties ben ik toe aan de derde reparatie. Het water loopt op plekken het apparaat uit waar het zeker niet hoort! Zie ook mijn filmpje op Youtube: http://youtu.be/_FM-nH8hKDY

frenkyB 24-04-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

De smaak is prima na lang zoeken welke koffiebonen en sterkte ect,gebruikt in verhouding met snelfilterkoffie 15 gr. meer koffie per 2 koppen !!Vaak melding van "ONTKALKEN". al met al geen geweldig app.We hebben de Philips HD7751 koffiemachine op marktplaats gezet en voor 50,- verkocht en gebruiken de koffiezetter van DE, gebruiksvriendelijk en veel handiger en een goedkoper kopje koffie.

pgvankammen 01-04-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Mooi apparaat, maar Philips heeft het apparaat zelf niet goed uitgetest. Het is niet mogelijk uit te schenken zonder een spoor van koffie naast het kopje achter te laten. Na anderhalf jaar sluit de filterhouder ook niet goed meer. Om te voorkomen dat hij tijdens het filteren opengaat, spannen wij een elastiek om het apparaat.

riddertje 07-02-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Druppelstop werkt niet, onmogelijk om zonder te knoeien, water in te schenken, mooi ontwerp, lekt condens, niet goed over nagedacht.

bogaa499 14-09-2013

Nou,mijn apparaat is na 2 repararties weer kapot,doet nu helemaal niets meer,er was weer condens in display,ik snap niet dat philips deze apparaten niet uit handel haalt, verschrikkelijk frustrerent dat je best veel geld voor een derde rangs koffiezetter moet betalen, de naam Philips niet waardig, mooi uiterlijk en als hij het doet lekker bakkie, maar voor de rest BAGGER

riddertje 28-05-2013

Inmiddels al een tijdje in huis, nu werkt de koffiemolen al een tijdje niet goed meer, zit constant verstopt en wij moeten iedere keer de zaak onstoppen met een lepeltje, instellings verandering van de maalfijnheid heeft hier geen invloed op.
Apparaat ziet er mooi uit maar is niet echt een aanrader.

ronald131 03-02-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

- Lastig vullen van het reservoir, waardoor je makkelijk knoeit.
- Bij uitschenken van de koffie druppelt condens dat aan binnenzijde van deksel is gevormd op de tafel / aanrecht
- apparaat ging na half jaar vreselijk stomen, puffen en herrie maken. Koffiezetten duurde meteen veel langer. Condensvorming achter het schermpje (dus in de ruimte met elektronica). Apparaat opgestuurd, is gerepareerd, maar wel twee weken zonder koffiezetter.
- nu, 2 maanden (!!!) na reparatie, weer het zelfde probleem.

Teunvw 25-01-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Na 3 reparaties en onze tweede machine nog steeds veel problemen. Ook het reparatie proces werkt niet. Machine kwam na bijna 6 weken terug met dezelfde klachten. klachten zijn:
Start pas na een aantal keer op de knop drukken. (Machine tikt ipv malen)
Maalt wel maar alle koffie in schoonmaak reservoir ipv filter
Filter schiet open -> koffie over de aanrecht
Inschenkkan lekt.
Daarnaast werkt de Philips service heel slecht. Meer dan een uur aan de lijn gehangen en dan moeten we het apparaat naar een inleverpunt brengen in een andere gemeente en zijn we hem vervolgens meer dan 6 weken kwijt om hem met dezelfde klachten terug te krijgen. Hopeloos. Teun

Teunvw 24-07-2013

Nu tot overmaat loopt er ook nog water linksboven uit de machine. aanrecht en onder apparaat steeds nat. Wat heb ik een spijt van deze machine. Product en service Philips onwaardig. Morgen maar weer bellen en weer ontdekken dat je als klant gewoon een nul bent bij Philips. Ik wil gewoon een goed product maar zal wel weer kosten moeten maken. Apparaat weken weg en dan start alles weer opnieuw.

Helma Quint 13-01-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Wéér een probleem met de filterlade!! Tijdens het malen van de bonen gaat de lade open gevolg: Alles onder de koffie en als er geen erg in hebt alles nat! Dit is nu al de 2e keer, de eerste keer is het probleem verholpen omdat we het apparaat nog maar een paar maanden hadden maar wat nu na ruim 2 jaar???? De la sluit gewoon niet meer. Het probleem met de lekkende kan ook al direct gemeld bij Philips: tijdelijk een kleinere kan ontvangen omdat de 12 kops niet leverbaar was. Maar hoe tijdelijk is tijdelijk?? Wacht nu al 2 jaar op 12 kops kan ondanks mailen en bellen!!! De koffie van het apparaat smaakt prima maar het apparaat is té duur voor alle problemen die het geeft!! Wat moet ik met zo'n duur apparaat wat eingenlijk maar 2 jaar meegaat?? Naar de kringloop?? DAT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN???

djago 07-01-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Ik kan niet oordelen over de duurzaamheid aangezien ik hooguit een paar keer per maand koffie zet!

Na de 2e keer aansluiten had ik wel wat probleempjes dat die niet ging malen. Maar na een week niet te hebben gebruikt ging het opeens toch weer goed en sindsdien geen problemen meer gehad.

De koffie maalt hij perfect en het standaard herbruikbare filter werkt gewoon goed en ik heb dan ook nooit koffie drap in de kan.

Omdat je zelf kunt kiezen hoe fijn die de bonen maalt, ligt de smaak uiteraard aan de bonen! Ik heb heerlijke koffie en gebruik dan ook goede bonen!

Ik zelf heb gelukkig niet de negatieve ervaringen die andere hier wel hebben, maar ben dan ook niet een dagelijkse gebruiker, dus de kans is aanwezig dat ik deze pas in verhouding een stuk later krijg en ik terug kom op mijn positieve beoordeling. Tot nu toe blijft het voor mij toch een aanrader.

DeDruppel 06-01-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Helaas ook ik moet na een paar maanden gebruik te hebben gemaakt van dit apparaat, constateren dat het 1 grote fabrieksfout is ! Na alle reeds geplaatste klachten door medegebruikers ook te hebben ervaren, is nu ook de molen vastgelopen. Alleen ´gewoon zetten´ kan nog. Maar het apparaat gaat nu ook aan terwijl het uitstaat ! Linke soep. Heb nu maar mijn oude trouwe DE koffiezetter uit de kast gehaald die het zelfs na 15 jaar nog steeds goed doet en maal de bonen maar weer appart.

Officiele reactie van Philips Nederland 08-01-2013

Beste DeDruppel,

Uit uw review begrijp ik dat u problemen ervaart met uw koffiezetapparaat. Ik vind het vervelend om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u dergelijke problemen ervaart met uw koffiezetapparaat. U heeft 2 jaar fabrieksgarantie (vanaf aankoopdatum) op het apparaat. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega kan vervolgens met u bespreken wat we voor u kunnen betekenen.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Philips Webcare

frenkyB 04-01-2013
Geschreven voor: Philips HD7751 zwart, rvs

Na 14 dagen geeft de HD7751 al"CALC" aan, 3 keer met natuurazijn uitgekookt doch "CALC" blijft knipperen en in het filter zit ook geen kalk. Wat moet ik doen , negeren?.Wij vinden de koffie heerlijk, maar de mogelijk zijn zeer beperkt, moet op fijn malen blijven staan anders wordt het een slap bakkie.We zullen kijken hoelang dit app. het volhoud.