WMF 1000 S Barista zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF 1000 S Barista zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Jacksea5 15-05-2014
Geschreven voor: WMF 1000 S Barista zwart

Deze machine gekocht voor vervanging van een Jura J5. Eerst nog naar een Jura in dezelfde prijsklasse gekeken, maar toch voor WMF gekozen. Mede doordat de zetgroep hier gemakkelijk uit kan om schoon te maken. De machine ziet er mooi uit en degelijk. De bediening en instellingen zijn gemakkelijk. De koffie smaakt uitstekend en is een stuk warmer dan uit onze vorige machine. Over duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen, en deze score heb ik open gelaten.

Dennisdereus 20-10-2013
Geschreven voor: WMF 1000 S Barista zwart

Machine nu iets meer als 1 jaar in bezit,gelukkig dus nu nog in garantie want de machine Is een grote teleurstelling! Al bij het eerste kopje koffie was er een defect wat na ophalen door WMF verholpen is, bleek defecte computer. Machine vorige week weer stuk maakte geen cappuccino of andere melk producten meer, 2 weken iedere avond met machine bezig geweest en alle telefonische adviezen van WMF toegepast maar niets hielp.
Uiteindelijk hebben ze hem dus opgehaald na die 2 weken en heb hem woensdag weer terug gekregen, 1x een goeie cappuccino kunnen zetten en daarna was het probleem weer terug!
Maandag maar kijken hoe WMF op het gestuurde mailtje met bijgevoegde video gaat reageren want voor een machine van deze prijs klasse is dit gewoon super slecht! Spijt van de aankoop!!