Krups Maestria XN8006 Rosso rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Krups Maestria XN8006 Rosso rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Johannes1983 30-05-2013

Wat een fantastisch apparaat. Ik heb een aparte melkschuimer vandaar de keuze voor deze machine. Het is absoluut de top onder de nespresso apparaten. Sterk, degelijk, en robuust. Prachtige retro vormgeving. Wegens deze laatste eigenschappen ook gekozen voor deze uitvoering. Een nespresso apparaat van 60 euro maakt dezelfde heerlijke koffie. Al kan je met deze machine ook de hoeveelheid water instellen en stomen. Qua gebruik en onderhoud erg makkelijk. Nadeel is zeker de prijs van de cups. Voordeel is de veelzijdigheid aan variaties. Je maakt in een handomdraai heerlijke cappuccino, latte, of waar je voorkeur dan ook ligt. Ligt je voorkeur meer bij zoete smaken, of andere dranken als bijvoorbeeld chocomelk dan is wellicht een dolce gusto beter passend. Maar met dit apparaat maak je minstens zo'n goede bak koffie als dat je gewend bent bij een goed restaurant. En wanneer je het zo bekijkt is die 0,35 cent per cupje nog wel te doen.