Saeco HD8852/01 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8852/01 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miedemaatjes 01-12-2014
Geschreven voor: Saeco HD8852/01 zwart, rvs

Even snel koffie maken is er niet bij. Altijd moet je eerst allerlei handelingen verrichten. Het lekbakje legen, koffiedik bakje legen, waterreservoir aanvullen, bonnen aanvullen. Er is altijd wat, maar steevast éérst water bijvullen en bakjes legen. En dan drinken we helemaal niet veel koffie, maar dit roept de machine al na 5 kopjes.
De smaak is sterk afhankelijk van welke bonen je erin doet, wij zijn er nog steeds niet achter wat de beste instelling is want daar heb je héél veel mogelijkheden voor. Er is niet een 'algemene' instelling die een prima bakje geeft.
Zoals dat gaat met dit soort apparaten: je neemt niet meer de moeite om het uit te gaan zoeken.

nicole64 27-12-2013
Geschreven voor: Saeco HD8852/01 zwart, rvs

Sinds ik dit apparaat heb is hij al drie keer stuk geweest, de eerste keer geen vervangend toestel, terwijl het wel beloofd was. De laatste keer na de reparatie binnen een maand weer stuk, het is geen goedkope machine, dus mag er wel wat van verwachten. Heb echt spijt dat ik dit apparaat heb aangeschaft. De koffie is overigens wel lekker, als hij het doet.

MDPMDP 14-12-2013
Geschreven voor: Saeco HD8852/01 zwart, rvs

Grote teleurstelling. Apparaat is al 2 keer terug geweest en nu weer kapot. De eerste keer zat hij verstopt. Technische dienst heeft er niets aan gedaan en terug gestuurd. Bij terug ontvangst was de molen kapot, dus weer terug. Daarna heeft het ding het 6 weken gedaan. Nu is het deurtje weer vastgelopen waardoor ik hem niet goed dichtkrijg. Heb gevraagd om een nieuwe bij Philips. Ik wacht op antwoord van Philips.

Smaak was toen hij werkte goed, maar dit apparaat is gewoon van slechte kwaliteit.

Annemarie78 16-11-2013
Geschreven voor: Saeco HD8852/01 zwart, rvs

Leuk apparaat, makkelijk om cappuccino te maken! Tot op heden bevalt hij prima, heb hem nog niet schoon hoeven maken.

Christiaanbouius 12-11-2013
Geschreven voor: Saeco HD8852/01 zwart, rvs

Een mooi apparaat , die simpel te bedienen is met heel veel functies. Erg handig is de melkfuncitie waarbij het erg makkelijk wordt om een heerlijke cappuccino te maken

Robknl 12-11-2013
Geschreven voor: Saeco HD8852/01 zwart, rvs

Mooi apparaat om te zien. Maakt erg goede koffie en is ook nog eens makkelijk in gebruik. De one-touch cappucino functie is een echte toegevoegde waarde, zeker in vergelijk met andere apparaten.
Het zou mooi zijn geweest als niet alleen het front van RVS was geweest, dan zou het apparaat nog robuuster overkomen. Maar over het algemeen en prima apparaat en lekkere koffie (en dat laatste is het belangrijkste natuurlijk!)

dkamp 27-10-2013
Geschreven voor: Saeco HD8852/01 zwart, rvs

Koop dit apparaat nooit, het is een mooi apparaat maar de duurzaamheid en vooral de service van Philips is een drama.

De eerste zat al kapot in de doos, toen ging de tweede al na een paar dagen kapot. bij de laatste miste een onderdeel, ik ben al 3 maanden met Philips bezig om dit opgestuurd te krijgen, ze hebben daar geen enkele kennis van zaken, en ook niet het fatsoen om te reageren.

Kennissen hebben inmiddels een Melitta, zou ik zeker de volgende keer voor gaan.

zie onderstaand antwoord van Philips, wat moet je daar nou mee.en zo heb ik nog 10 mails in 3 maanden....

Geachte heer,

Helaas kan ik niet leveren waar u om vraagt.
Ik kan helaas ook niet een monteur langs sturen.
Heb dit bij onze service center ook neer gelegd en dit is niet anders op te lossen.

Ik hoop dat we dit als nog voor u kunnen laten repareren.
N O´Neill
Philips Benelux