- koffiecupmachine BL-21003

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de - koffiecupmachine BL-21003 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*********@g******** 20-06-2024

En weer is Blokker een trouwe klant kwijt.

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Twee dagen voor onze vakantie begaf na tien jaar trouwe dienst ons mooie en compacte Nespresso Krups apparaat voor koffiecups het. Hij moest mee op vakantie, voor online bestellen was het te laat, dus op vrijdag net voor winkelsluiting naar de dichtstbijzijnde Blokker aan De Raat in Houten. Geen Nespresso apparaat in voorraad, maar wel iets vergelijkbaars van het eigen merk, de BL-21003.
Dus aangeschaft en meteen geprobeerd.
Wat een afknapper! Een lawaai alsof de buren met een klopboor bezig zijn, hij trilt alleen dankzij de zuignapjes niet van het aanrecht af en de bak voor gebruikte cups is slechts met grote kracht los te krijgen.
En het ergste: de watertemperatuur en -hoeveelheid zijn niet constant, soms gloeiend heet en soms lauw en er zit nauwelijks verschil tussen een lungo en een espresso.
Alles netjes schoongemaakt en ingepakt en de volgende morgen terug naar Blokker.
"Nee, we mogen niet zomaar geld teruggeven, hij moet aantoonbaar niet goed zijn", zegt de medewerker. Dus hij gaat 'm testen en komt na bijna een half uur terug met het apparaat weer netjes ingepakt. "Er mankeert niets aan, dus ik mag hem niet terugnemen." "Heb je ook het verschil in hoeveelheid en temperatuur getest?" Nee, vergeten, dus weer bijna een half uur later komt hij terug met twee kopjes koffie met een klein verschil in hoeveelheid, de ene een espresso en de ander een lungo, en ze staan al even, dus ze zijn al wat afgekoeld. Niet na te gaan dus, maar ik mag niet mee naar achteren om bij het testen te zijn. De doos is weer ingepakt.
Ik zeg dat ik het apparaat beslist niet wil en dat ik desnoods een tegoedbon accepteer, maar dat kan ook niet.
De bedrijfsleider zou op zijn vrije dag nog even langskomen, dus daar kan ik op wachten. Als hij er is, gaat hij ook testen en beweert bij terugkomst dat het lawaai normaal is voor dat apparaat en dat hij geen reden ziet om het apparaat terug te nemen.
Ik ben perplex en zeg dat ik dit niet accepteer en dat deze manier om klanten te behandelen nog een staartje zal krijgen. "U moet mij niet bedreigen," is zijn reactie. Ik antwoord dat dat geen bedreigen is, maar dat ik hem alleen maar laat weten dat ik het er niet bij laat zitten. "Nee, dat is een bedreiging," vindt hij.
Ik heb het maar opgegeven en ben na anderhalf uur maar naar huis gegaan. Tegen zoveel onwil en onbegrip is geen mens opgewassen. Het kwalijke van de hele zaak is dat dit - en dat zeiden de medewerkers ook - bewust beleid is van de directie van Blokker. Alleen geld terug als een apparaat (naar het oordeel van de Blokkermedewerker) niet goed functioneert. De lat voor goed functioneren ligt kennelijk niet hoog en klanttevredenheid is geen argument voor Blokker.
Had ik maar eerst de reviews voor dit apparaat op internet bekeken, dan had ik hem nooit gekocht. Daarin zijn precies de klachten te vinden die ik ook had. Waarom wordt zo'n ding dan niet uit de handel genomen, vraag je je af.
Met weemoed denk ik terug aan de tijd dat Blokker nog een menselijk gezicht had. Als ze zo doorgaan, blijft de ene na de andere klant voorgoed weg.

Minpunten

• Veel te veel lawaai
  • Ongelijke temperatuur
  • Ongelijke waterhoeveelheid
  • Er komt koffiedik mee in het kopje

j********@i********* 25-03-2024
Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Dit apparaat hebben wij teruggebracht omdat we niet tevreden waren over de hoeveelheid koffie. 80 euro betaald voor een apparaat wat niet voldoet aan de verwachting. De service in het filiaal van Soest is enorm star en niet behulpzaam. Ik heb gevraagd of zij het apparaat retour willen nemen of inruilen op een ander apparaat. Dit mochten zij niet doen. Beleid van Blokker werd mij toegeworpen. Het vertrouwen in blokker producten en de service is totaal weg. Als ik een soort gelijk product bv bij bol.com had gekocht had ik dit gewoon retour kunnen zenden. Dit is de laatste aankoop geweest van een blokker product!

j**g@g**l.com 05-10-2023

Blokker Nespresso machine niet kopen

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Heel slecht koffie apparaat. De cupjes van bijvoorbeeld douwe Egberts geven door dit apparaat een prutbak. Bij het retourneren bin het filiaal van Nieuw Sloten sloten Amsterdam vond de medewerker dit prutbakje koffie acceptabel en wilde ons het geld niet teruggeven. Ze ging het apparaat testen in de keuken van de winkel. Toen zij uiteindelijk ook zag dat er prut in de kopjes achterbleef, vond zij dit normaal. We werden als leugenaars neergezet. Ik koop nooit meer wat bij de Blokker wegens deze superslechte klantonvriendelijke winkel. Breng nooit iets terug normaal maar dit apparaat is echt hopeloos zo ook de service van het filiaal in Nieuw Sloten van Blokker.

Pluspunten

Minpunten

• Laat prut achter
  • Werkt niet met alle cupjes

p***************@g******** 28-08-2023

Goede keuze

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Gekocht. Nieuw in de verpakking. Zonder bon.
Verstuurd naar mijn vakantieadres, tesamen met een doos Nespresso cups van de Lidl. Xxl verpakkingen uit de aanbieding.
Totaal onbewust van wat ik zou mogen verwachten ben ik begonnen de diverse smaakjes te ontdekken op dit apparaat.
In het begin rook het wat naar bakeliet, maar de koffie smaakt er niet minder om.
Maakt wat geluid, in de vorm van gebrom, maar niet hinderlijk. Aanrader.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk water bijvullen
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Ietwat lawaaierig.

f***********@g******** 13-07-2023

GEEN AANRADER

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Heb mijn VVV bonnen ingeruild voor een koffie machine bij de Blokker en dit was de enige type. Geen Nespresso automaat bij hen te koop. Het is veels te lang, maakt te veel herrie, kop trilde van de plaat , hapert al van het begin, soms 'weigert' koffie te vullen. Heb het maar een maand en nu doet die het helemaal niet, dus ik ga vandaag terug brengen.

j************@h********** 14-09-2022

Geen

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Het is de slechtste aankoop ooit
Koffie soms kokend heet
Machine trilt
Machine maakt een vreselijke herrie
Elk kopje een verrassing hoeveel water
Kortom slecht

Pluspunten

• De vormgeving

j************@h********** 26-05-2022

Goed en niet goed

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

De koffiesmaak is zeker goed ....maar hij maakt ontzettend veel herrie en heel onregelmatig met water afgifte altijd het zelfde kopje dus kan het daardoor goed zien.
Vormgeving is mooi, de pijs vande koffiecups oke

Pluspunten

• Smaak
  • Vormgeving

Minpunten

• Herrie
  • Verschillende waterafgifte

M Smit 25-02-2022

Miskoop

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Erg slecht product. In 9 maanden tijd al het tweede apparaat dat na een aantal maanden hapert.
Een grote miskoop.

Pluspunten

Minpunten

• Kunnen niet alle koffie cups in zoals gezegd werd

Henry 07-12-2021

Erg kalk gevoelig

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Zo lang hij het doet een prima apparaat. Hij is alleen heel gevoelig voor kalkaanslag. Inmiddels m'n derde apparaat (gekocht bij Blokker) omdat de eerste 2 niet meer te ontkalken waren. De service van Blokker is prima. Ik kon beide keren na een telefoontje hierover het apparaat gewoon omruilen in de winkel tegen een nieuwe. Mijn huidig apparaat begint ook al weer kuren te vertonen. Ik heb 'm van begin af aan elke maand ontkalkt. De laatste keer moeizaam. Het water kwam niet door de machine maar 'verdween' onderweg. Hij lekte aan alle kanten. Na een X aantal keren proberen met en zonder koffiecup erin uiteindelijk toch weer zoals het zou moeten. Vertrouwen in het apparaat is weg...

Pluspunten

• werkt prima met bv alu DE cups

Minpunten

• kalk gevoelig
  • lastig ontkalken

b********@g******** 28-05-2021

Geen aanrader.

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Geeft te weinig koffie ondanks er voldoende water in zit.
Dus niet tevreden met het apparaat.

Ger 24-09-2020

Prima koffiecupmachine van Blokkee

Geschreven voor: - koffiecupmachine BL-21003

Prima en degelijke koffiecupmachine. Zelfs verrast door het design en robuustheid van het apparaat. Koffie is heerlijk met de cups van Douwe Egberts. En dat voor de aanbiedingsprijs van 60 euro. Koffie is in twee sterktes te zetten.

• Degelijkheid
  • Prijs