Saeco Moltio One Touch, Automatisch espressoapparaat zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco Moltio One Touch, Automatisch espressoapparaat zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

jantje91 22-04-2014
1 dec. 2013 gekocht na jarenlang met volle tevredenheid een Siemens te hebben gebruikt, na een maand problemen met het pakken van bonen, een maand lang schudden en schuiven terug naar BCC, na 2weken retour 3x ging het goed daarna weer geen bonen, Philips gebeld, wij hadden direct naar Philips moeten gaan, zij werken met Philips monteurs in België, app. wordt thuis opgehaald op vrijdag om 17.00 uur en terug gebracht de dinsdag erop om 11.00 uur?? ik vraag mij af of hij wel in België is geweest. na drie kopjes weer het zelfde probleem, Philips gebeld, ja het probleem doet zich wel vaker voor, je moet dan even met de stofzuiger de bonen uit de maler zuigen!!!! waarom levert Philips geen app. met ingebouwde stofzuiger. Ook nog de opmerking van Philips dat als we hem weer opsturen met dezelfde klacht dit geen garantie meer is!!!hoezo twee jaar garantie. verder nog de opmerking van het app. zelf allemaal slap plastic de knoppen zijn vaag, menudisplay lelijk (grof). kortom graag weer terug naar Siemens.

Mpatrick77 01-12-2013
Na filterkoffie, Senseo en Nespresso nu een volautomatische espressomachine. Vandaag gekocht en gelijk in gebruik genomen. Goede beschrijving. De Saeco Moltio doet wat hij moet doen. Heerlijke espresso, cappuccino en latte zetten met een druk op de knop. Nog even getwijfeld over een model die de melkopschuimer automatisch reinigt, maar de prijs heeft hier de doorslag gegeven.

robert 1975 17-11-2013
Sinds een aantal dagen zijn we de trotse bezitter van de Saeco Moltio HD8769/11.
Al bij het uitpakken zie je dat het een degelijk apparaat is dat keurig netjes verpakt is.
Na het uitpakken was het proefdraaien met de duidelijke handleiding een makkie.
Stap voor stap wordt je door het apparaat geholpen.
Gelijk even de maling wat fijner gezet om vervolgens het eerste kopje koffie te zetten.
Ik kan daar heel kort over zijn, HEERLIJK.
Ook hebben we de espresso geprobeerd en deze is ook subliem. De cappuccino is ook makkelijk naar eigen smaak in te stellen evenals de andere koffie varianten. Het menu is even vogelen maar binnen 10 minuten weet je hoe alles werkt. We kunnen zeggen dat dit voor ons tot nu toe het beste en lekkerste koffie apparaat is wat we ooit hebben aangeschaft.

Jean2010 13-11-2013
Onze Siemens EQ.7 gaf na 4 jaar trouwe dienst steeds meer kuren. Toen moest er een nieuwe volautomaat komen, want dat is voor ons het meest praktisch. Na veel zoeken bij deze Saeco Philips 8769 moltio uitgekomen. Eerst even wat instellingen aangepast naar smaak en ik moet zeggen dat de machine mij positief verrast. De prijs prestatie verhouding is dan ook zeer goed. Over de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven.

ber2801 13-11-2013
Heerlijke koffie, cappuccino, latte macchiato gemaakt met één druk op de knop! Makkelijk in gebruik.

elinevst 07-11-2013
Na 10 jaar met plezier een ander merk te hebben gebruikt is de keuze gevallen op de Saeco Moltio. Deze hebben we bij koffiediscounter.nl gekocht en het apparaat is snel geleverd. Perfecte service!

Na een aantal dagen testen de voor ons juiste instelling en smaak gevonden. Apparaat wordt in tegenstelling tot andere merken geheel compleet geleverd inclusief reinigingsmiddel, waterfilter etc. Het is simpel te bedienen en het allerbelangrijkste is de heerlijke koffie die er gezet wordt.

Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.

Blabla13 05-11-2013
Het was even een zoektocht voor wij besloten om deze moltio aan te schaffen, maar belangrijk hierbij was de eenvoud van bediening en een 'Latte Machiato' met 1 druk op de knop.
Anders ga je toch minder vaak de opschuimfunctie gebruiken.

Verder kun je de bonenbak ook makkelijk uitnemen om te verwisselen met andere bonen. Nu hebben we niet volgens het. Businessmodel van Philips een extra bonenbak aangeschaft, maar doordat de bak eruit kan, kun je de huidige bonen in een ander bakje opslaan en een andere boon vullen en gebruiken.

De waterbak en koffieopvangbakje voelen wat kwetsbaar aan, maar vooralsnog gaat alles heel soepel erin en eruit. Klachten heb ik er dus niet over.

Al met al een fijn apparaat en wij heel tevreden.

Mininero 24-10-2013
Heerlijke verse koffie elke keer. Helaas moest ik al een keer ontkalken 's morgens vroeg. Dat duurt even, maar het proces was makkelijk uit te voeren.
Ben heel blij met deze machine.

AvanVliet 10-07-2014

ALs hij aangeeft dat er ontkalkt moet worden kan dat ook wel s'avonds of binnen een paar dagen, dat maakt verder niet uit.
En dan kun je s'ochtends lekker snel een lekkere bak koffie hebben ;-)

lvdgeest 22-10-2013
Nadat onze saeco Cynthia het had begeven hebben wij gekeken naar een andere koffieapparaat en al snel zijn wij uitgekomen bij weer een philips. De verkoper probeerde ons een Siemens te verkopen, maar wij hebben geen spijt dat wij voor deze zijn gegaan! Hij is super makkelijk in gebruik en de koffie smaakt heerlijk. Dit komt doordat je hem helemaal naar je eigen smaak kan instellen. Zelfs de hoeveelheid melk/schuim kan je programmeren!

vanbeuningen 23-07-2013
De combinatie filterkofie en nespresso waren we een beetje zat, ook vanwege kosten van de laatste. En dan gekozen voor een modern apparaat. Ook vanwege de naam en degelijkheid van Philips. Niet goedkoop, maar wat een fraai en strak apparaat. Heb nog niet alle mogelijkheden zoals maling, en aroma variëren uitgeprobeerd, maar espresso en latte machiato zijn heerlijk. Vooral de temperatuur van de espresso bevalt me. Erg belangrijk. Het display is uitstekend te lezen en geeft exact weer wat het apparaat doet. De duurzaamheid moet ik afwachten, maar deze koffie zet ik graag aan gasten voor.

JurjenEhv 23-07-2013
We hadden al een tijd een Nespresso-machine, maar dat smaakt op den duur toch hetzelfde. Daarom hebben wij deze machine aangeschaft.
Superfijn om je eigen voorkeur aan sterkte en bonen te kunnen bepalen. Ook handig om een extra bonenreservoir erbij te nemen, zo is het makkelijk wisselen tussen verschillende bonen.
We hebben al heerlijke cappuccino's en latte macchiato's gezet. Met een hele goede schuimlaag.
De verschillende opties staan uitgebreid beschreven in de duidelijke gebruiksaanwijzing.
Net als bij andere machines wel even tijd stoppen in het schoonmaken (wat overigens best snel gaat en deels automatisch), maar met dat hebben wij er graag voor over.
Bovendien is het een blikvanger in de keuken.

Han23_nl 28-07-2013

Welke bonen gebruiken jullie?

Pampus1 16-09-2013

Waar koop je de extra bonenreservoirs en wat kosten deze?