De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MOA SPORT Koffiemachine - Koffiecupmachine - Koffieapparaat voor cups - Espressomachine - Nespresso koffiemachine - ristretto, espresso & lungo - Zwart - CM01B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**********@h********** 06-04-2022
  • Product gekregen

Ik heb nog heel veel cupjes om te gebruiken staan, zo zonde

Na slecht een jaar en 2 maanden is het apparaat al stuk gegaan, er begon ineens iets te stomen en deed het niet meer. Ik heb het voor mijn 71 e verjaardag
van mijn dochters gekregen. Maar omdat ik mijn dochter niet meer zie, kan ik ook de bon of garantiebewijs niet krijgen. Ze is heel boos op mij.
Helaas wat een pech allemaal. Ik wil een nieuw apparaat! Kunt u mij verder helpen?
Met vriendelijke groet marie- Jose Straatman.