Ascaso Arc Fun - gemalen koffie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ascaso Arc Fun - gemalen koffie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

remcoh9 23-05-2011

---------- update review, 23-05-2011 ----------
Ik heb veel plezier gehad van dit apparaat maar de pech dat het warmte-elemenent er na drie jaar mee ophield. De kosten waren het niet waard helaas. Maar was erg tevreden over dit apparaat. ik heb er ook een ascaso-maler bij waardoor ik voor een goede afstemming zorgde en de koffie er mecremat een mooie uitkwam. Het stomen is wennen maar ook hiervoor geld dat er een mooi schuim wordt geproduceerd. Ik het het losse gedeelte van het stoompijpje verwijderd waardoor de foam/schuim nog mooier werd. Al met al het aanschaffen waard wanneer je met zijn 2-en een heerlijk cappo of espresso wilt drinken

---------- 1e review, 08-06-2010 -----------
Ik heb dit apparaat nu 2 jaar in bezit en ben er gezien de prijs die je er voor betaald heel erg tevreden mee. Zoals bij elk espressoapp. heeft het even de tijd nodig om goed opgewarmt te zijn. Ik heb er een maler bij en dat espresso komt er bij mij goed uit. Het opschuimen gaat prima. Niet zoals bij een professioneel apparaat, maar zeker zonder luchtbelletjes. Voor thuisgebruik en maximaal twee kopjes doet die prima werk. Ik ben een e chte espresso liefhebber en heel erg kritisch en kan met zekerheid zeggen dat het vor een stel dat 's avondspits gezellig een cappu of een espreso wil drinken hij je een goede dienst bewijst

arend voskuijl 05-08-2008

Na lang wikken besloten tot deze aanschaf. Het appraat verschijnt keurig ingepakt, maar toch heeft UPS kans gezien het te laten vallen. Ik moet het bovenplaatje zelf opnieuw buigen en monteren, maar toch, wat een sukkels. Het is een eenvoudig te bedienen apparaat. Voor de handelingen als de piston vullen en indraaien moet je standaard handig zijn, vul de piston niet te vol. Kwestie van ervaring. Ook moet het ding wel even opwarmen, zeker ruim 10 minuten. Maar dan gaat het opschuimen ook prima en komt er goed warme en .... erg lekkere koffie uit. Nu weet ik wat ik met mijn perculator al die jaren heb gemist. Ontwerp lekker simpel en strak, vrolijke rode kleur, zeer tevreden.