Krups XN5000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups XN5000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Walther_jr 26-11-2010
Geschreven voor: Krups XN5000

Dit is ons tweede Krups Nespresso apparaat en na iets meer dan twee jaar geeft het de geest. Het electronische controlesysteem meet een interne fout en het apparaat is niet te gebruiken. Zelf heb ik de indruk het iets met verkalking op een temperatuurcensor te maken heeft, echter ook na regelmatig ontkalken blijft de storing steeds frequenter teug komen. De enige oplossing is later nog eens proberen, maar daar heb ik het apparaat niet voor aangeschaft. Bij vragen over service kom je helaas ook niet verder :(

nico jamin 13-02-2009
Geschreven voor: Krups XN5000

We hebben lang getwijfeld of we aan de Nespresso gingen of weer een espresso-apparaat zouden aanschaffen. We hebben hiervoor zo'n 10 jaar een Krups espresso-apparaat gehad, maar dat had de geest gegeven. Maar ook in verband met ruimte-problemen in onze keuken is het een Krups Nespresso le Cube geworden. We vinden het een geweldig apparaat! Super koffie, prachtig apparaat, kinderlijk eenvoudige bediening. Omdat we maar af en toe eens een espresso drinken en niet dagelijks hebben we nu altijd verse koffie met het cupjes-systeem. Alleen het aanschaf-systeem van de cupjes vind ik omslachtig. Helaas zijn ze niet in de supermarkt te krijgen. Nespresso is een echte aanrader!

MB74 16-01-2009
Geschreven voor: Krups XN5000

De koffie is heerlijk! De verschillende smaken zijn geweldig. Voor ieder sfeertje of situatie een ander bakkie. Perfect als je bijv. 's avonds geen cafeine meer wil, dan pak je de decaf. En belangrijkste van al: niet te vergelijken met Senseo! De witte uitvoering van het apparaat is een prachtexemplaar in mijn witte keuken. Met het starten van het koffiezetten maakt hij wel relatief veel lawaai, maar dat is maar even.
De service bij de verkooppunten is briljant, je voelt je weer eens lekker KLANT (= koning). Ook de internetservice is geniaal. Let wel op je extra uitgaven want alle 'bij-artikelen' zijn leuke en mooie hebbedingetjes maar kunnen je aardig geld gaan kosten ;)

Gerwin van Bennekom 23-08-2008
Geschreven voor: Krups XN5000

Apparaat vandaag ontvangen. Tot nu toe positief. (kan ook niet anders als je hem nog maar een dag hebt)Heerlijke koffie, veel beter dan die Senseo die ik na 8 jaar wel zat was. Klepje blijft prima hangen als het apparaat uit staat. Opvangbakje ook super. M.A.W. gewoon goed!

Stiftboy 20-05-2008
Geschreven voor: Krups XN5000

Bij het apparaat hoort natuurlijk die heerlijke Nespresso koffie. Ja, die koffie is lekker, maar de service die ze ‘beloven’ laat te wensen over.
Ik heb eind maart koffie gekocht bij een verkooppunt en direct van mijn (eigen) rekening gepint, echter op 5 april wordt het bedrag opeens van onze gezamenlijke rekening afgeschreven? En ik heb daar niet eens toestemming voor gegeven? Onbegrijpelijk!
Mijn vrouw heeft daarop met het ‘service’ nummer gebeld, ze beloofden dat het binnen drie weken teruggestort zou worden. Wij dachten het zit wel goed nu, zijn maar niets is minder waar. Vandaag maar weer (voor de 7e keer) aan de telefoon gehangen, maar wij worden van het kastje naar de muur gestuurd.

Dus Nespresso krijgt van ons ‘de koude douche’ .. om maar even in de trend te blijven.

J Edelbloedt 27-12-2007
Geschreven voor: Krups XN5000

Heerlijke koffie, in veel varianten verkrijgbaar.
Bediening is zeer simpel, zowel automatisch als handmatig is de hoeveelheid water welke deze gebruikt in te stellen.
Waterreservoir is aan de kleine kant, maar de inhoud van een espresso is ook slechts 40 cc, dus is vaak vullen niet echt noodzakelijk.
Enige rare minpuntje dat ik ervaar is dat het plaatje waarop je het kopje plaatst niet omhoog blijft staan?
Overigens waren de bijgeleverde proef cupjes over de datum, dus stond vast al even op voorraad!