Siemens TE501503DE grijs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens TE501503DE grijs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

hendrikus62 04-05-2014

Wij hebben onze Siemens nu ruim anderhalf jaar, en er al veel ellende mee gehad. Binnen enkele maanden terug naar de verkoper, in de zetgroep was een essentieel plastic dingetje afgebroken waardoor het koffiebakje niet meer kon omkiepen (erg simpel, zo'n plastic dingetje). Dan na ruim een half jaar: geeft aan dat de bonen op zijn, terwijl de bak vol bonen zit. Via internet kom je erachter dat je eigenlijk alleen maar bonen van Lavazza of Simon Levelt moet gebruiken, omdat anders de (vettere) bonen de sensor in de war brengen. En nu: ondanks grondig reinigen komt er geen koffie meer uit (paar drupjes), en is de machine zo lek als een mandje. Ik heb spijt, spijt dat ik zo'n hoop geld heb uitgegeven aan een stuk schroot.