Saeco Primea Cappuccino Duo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Saeco Primea Cappuccino Duo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Rimmer 16-01-2009
Geschreven voor: Saeco Primea Cappuccino Duo

smaak is goed, alleen is de maximale temp instelling geeft nog koffie die net niet heet genoeg is, ook bij gebruik voorverwarmplaatje.
machine komt op het meest ongelegen moment, als je koffie wilt, met te veel boodschappen: water bijvullen, lekbak vol, waterfilter vervangen (ook na vervanging), koffie bijvullen etc.
we gebruiken geen melk of cappuchino en ondanks dat vergt het apparaat (te)veel schoonmaak/ bijvul/leegmaak handelingen.
na 9 maanden stopt hij steeds halfweg, na een maand bij E-care voor reparatie komt de machine met deels dezelfde plus andere klachten terug. Het reparatie commentaar gaf al weinig vertrouwen dat de problemen opgelost waren.
Inmiddels in Wijk bij Duurstede nog net binnen de garantie voor reparatie aangeboden en nog niet terug.

Al met al te kritisch, teveel onderhoud en teveel trammelant voor zo'n dure machine.