Saeco Nina Bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco Nina Bar op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

ronaldo88 23-11-2009
Geschreven voor: Saeco Nina Bar

Ik heb nu 6 maanden het apparaat in bezit. Ik ben er niet tevreden over. Apparaat lekt water (voor gebruik,1 kopje)en de druk blijft op de piston staan. Machine is al twee keer terug geweest voor reparatie. Dit zijn klachten die er niet waren toen het apparaat nieuw was.

Verder handelt Saeco de klachten slecht af.

me 13-06-2009

--------- update review 13-06-2009 ---------
Helaas moet ik mijn review herzien. Nu na 4 maanden is er binnenin (waar de koffiehouder ingeplaatst wordt) een ring losgelaten. Deze zat met een paar kleine dotjes lijm vast!
Hierdoor lekt de koffie aan alle kanten uit het apparaat.

Verder is de knop bovenop het apparaat afgebroken. Iets te strak dicht gedraaid. Het stoomapparaat bleef water lekken. Dus dichtdraaien dacht ik. Dat is nu ook zo. Alleen de knop is eraf dus open gaat hij niet meer. Mijn eerste probleem is dus wel opgelost......

---------- oude review 31-05-2009 ---------
Mooi apparaat. Was even goed de handleiding doorlezen maar vervolgens goed te gebruiken.

Met de juiste filtermaling zet deze goede koffie. De pads zijn bij mij nu uit de kast verdwenen.

Nadeel dat ik heb is dat het apparaat 2 verschillend gevulde kopjes koffie zet. Het apparaat staat waterpas.
Iemand een oplossing?

Verweij123 12-01-2009
Geschreven voor: Saeco Nina Bar

Goed werkend apparaat. Ik heb het apparaat speciaal voor het bereiden van cappucino gekocht. Voldoet uitstekend aan mijn verwachtingen. Ik geniet nu elke dag van een uitstekend kopje cappucino.
PS. Het apparaat is zowel geschikt voor losse koffie als pads.