Bosch Barino TCA4101 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Barino TCA4101 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

remlov 04-04-2008

Lekkere koffie ,dubbelbakje voor een kopkoffie. Na ± 1 jaar rubber ring stuk deze vervangen,wanneer ik de koffie iets te vast aandruk word de koffie prut uit het apparaat geperst. Het kunststof, waar de houder in moet , is nu al versleten denkt ik.

bart-1 17-03-2008

prima uitziend apparaat, die als hij het goed doet ook lekkere koffie zet..., totdat hij water begint te druppelen. ontkalken heeft geen zin meer, want de opgebouwde druk kan ontsnappen uit de 'bovenkamer', dan rest alleen de kringloopwinkel nog. erg jammer van zijn korte levensduur.

Rob L 20-06-2007

Omdat het apparaat binnen 2 jaar niet meer doet wat het moet doen, namelijk binnen redelijke tijd een kopje espresso zetten, gaat het apparaat straks de vuilnis bak in.
Twee keer opgestuurd naar Bosch, eerste keer retour met vermelding : werkt uitstekend maar toen kwam er niet eens warm water uit. Tweede keer apparaat deed het , maar binnen 3 weken wederom niet meer. Ontkalken niets heeft geholpen. jammer want de koffie was daarvoor prima. Duurzaamheid derhalve : 1

Robert_1970 16-01-2005

Zet een lekker bakkie espresso! Goede cremelaag.
Stomen van de melk voor de cappucino gaat ook prima. Schuim is zeker wel
stevig, zakt bij mij niet in.,

Bart killebil 16-08-2004

Doet uitstekend wat een espresso apparaat moet doen: Espresso maken!
Geen extra's, geen fratsen, gewoon een reservoir, een houdertje voor de
espresso en twee uitstroompijpjes. Snel en lekker (met natuurlijk een dun
schuimend laagje op de espresso.

Enige nadeel: Het opstomen van de melk is toch niet zo goed als ouderwets
opgekloptem melk. Het schuim is gewoon niet zo stevig en zakt snel in.
Die functie gebruik ik dus niet.