Solis Ultra One Touch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Solis Ultra One Touch op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Richard van Kraanen 22-10-2008
Geschreven voor: Solis Ultra One Touch

Moeln loopt continu vast... moet nog opgehaald worden door leverancier... veel gedoe omtrent het wel of niet hebben van de verpakking om dede originele verpakking heen (sic!)

CP 04-08-2008
Geschreven voor: Solis Ultra One Touch

Mooi om te zien, maakt prima koffie en cappuccino. We hebben echter vanaf het begin problemen met de machine (software loopt vast, blijft melk druppelen en mechanische defecten). De importeur helpt niet en geeft geen thuis bij onze klachten. De servicedienst bestaat uit slechts een man die zestig apparaten per week moet repareren.

Mr mettje105 28-12-2007
Geschreven voor: Solis Ultra One Touch

We hebben dit toestel nu bijna een jaar in gebruik en kan eigenlijk maar één ding er over zeggen: fantastisch!! Na drie maanden vooronderzoek ging in eerste instantie onze voorkeur uit naar de Saeco One Touch Primea. Dit toestel had echter zoveel problemen en volgens Saeco Nedrland zou dit zeker tot mei/juni dit jaar duren. Toch maar gekeken naar de Jura Z5; ondanks een veel hogere prijs was ik wel overtuigd van de kwaliteit. Nadeel is echter het onderhoud; je kunt de zetgroep er niet uithlalen; het toestel moet jaarlijks voor een (dure) onderhoudsbeurt naar Jura. Alternatief was de net uitgekomen one touch capp. van DeLohngi. Van dit toestel is het nadeel dat ondanks de hoge prijs er maar één boiler in zit. Bij het google-en kwam ik op de voor mij volslagen onbekende Solis Ultra. Na van de schrik bijgekomen te zijnvan de prijs ben ik me er toch maar in gaan verdiepen. In theorie voor mij het perfecte toestel en dus aangeschaft. De praktijk leert dat het toestel nog veel beter is dan vooraf verwacht en heb dus de goede keuze gemaakt!

Hans Goossens 25-11-2005

Sinds gisteren in gebruik, 24-11-2005, en vindt het nu al een fantastische
machine. Na eerst ruim 3 jaar een saeco magic comfort die het overigings ook
goed heeft gedaan, nu een stap hoger. Erg makkelijke bediening en instel
mogelijkheden en een prachtige cappuccino kant en klaar met 1 druk op de knop.
Fluisterzacht worden de bonen gemalen en de koffie gemaakt.

( let op, niet geheel objectief omdat ik zelf de automaten verkoop )