Saeco Primea Cappuccino Ring

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco Primea Cappuccino Ring op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

losmolinos 07-01-2010
Geschreven voor: Saeco Primea Cappuccino Ring

Sinds een half jaar hebben wij dit apparaat in ons bezit. We zijn ervoor gevallen vanwege het prachtige design en het ogenschijnlijk eenvoudige bedieningsgemak.
Vooral het feit dat apart melk opschuimen niet meer nodig zou zijn, sprak ons erg aan.
Helaas hebben we inmiddels enorme spijt van onze aankoop.
Dit toch wel prijzige apparaat levert ons geen heerlijke koffie, maar veel frustratie. Het is inmiddels al twee keer terig geweest voor reparatie/service, maar zonder merkbare verbetering. Het probleem is en blijft dat de dranken verre van warm zijn (zo lauw, dat je ze zo achterover kunt slaan, alleen handig als je haast hebt) en dat we 9 van de 10 keer geen melkschuim hebben, hooguit een romig laagje.
Kortom, wij zouden dit apparaat aan niemand aanraden.

rockfire2 15-03-2009

Perfect kopje koffie.
Zeer eenvoudig schoon te maken.
Geeft zelf aan en ontkalkt zichzelf.

Had hiervoor de incanto rondo.
Dat is een veel simpeler apparaat.
Bij elke +- 5000 koppen( bij mij is dat 1 maal per jaar) koffie gaf die problemen met de molen (keramische schijven gebroken)

Bij de nieuwe machine zit er een soort beveiliging op de molen zodat je die niet te strak kan zetten.

Machine heb ik nu 3 maanden en heeft 1700 koppen koffie gezet, dus of dit beter is dan de incanto kan ik nog niet zeggen.
Wat ik wel weet is dat de koffie er lekkerder uitkomt dan van de incanto

RW2 26-02-2008
Geschreven voor: Saeco Primea Cappuccino Ring

Het is werkelijk een fantastisch apparaat, de koffie smaakt heerlijk, vol van smaak en ook goed heet.
Alles kun je instellen, het is bijna een professioneel apparaat. Ik heb heel goed gezocht op internet alleen de reviews op de nedrlandse site's zijn niet positief.
Maar ga je na de duitse sites dan zie je waartoe dit apparaat in staat is. Het wel zo dat het eerste model niet echt een succes was maar met deze new edition is het allemaal verholpen.
Dus een echte aanrader