De'Longhi ESAM2600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ESAM2600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Wilhelmientje 07-05-2012
Geschreven voor: De'Longhi ESAM2600

Apparaat gekocht in april 2009. Zet heerlijke koffie. Was wel even zoeken naar de goede bonen en juist instelling. Het enige wat een beetje tegenvalt is melk opschuimen voor Cappuccino. Dat doe ik meestal met de hand. Na een poosje begon water te lekken uit stoompijp en sprong deurtje steeds open. Omdat leverancier failliet is, heb direct contact gezocht met DeLonghi. Kreeg vrijwel direct antwoord via mail hoe ik een en ander mogelijk kon verhelpen. Jammer genoeg hielp dit niet. Adres gekregen van de service afdeling, E-care. Apparaat opgestuurd en binnen anderhalve week gerepareerd en wel thuisbezorgd gekregen. Werd zelfs tot in de keuken gebracht. TOP-service! Aan die reparatie hing uiteraard een prijskaartje, maar dat zou ook zo zijn geweest als ik het apparaat bij leverancier ter reparatie had aangeboden.

Geniet nu weer van heerlijke koffie en ben nog steeds erg blij met dit apparaat.

bert83 22-12-2010
Geschreven voor: De'Longhi ESAM2600

het is een ...machine ik heb hem bijna 2 jaar en al 3 keer is er een monteur aan te pas geweest en nou is hij weer stuk ik wil hem niet meer al krijg ik hem voor niks we hebben hem voor 400 euro gekocht op internet hier gaven ze de machine toen ook al een 8 ik vind het echt helemaal niks en hoop dat andere mensen meer geluk hebben dan ik groeten bert

fijnproever 22-07-2010
Geschreven voor: De'Longhi ESAM2600

Wat een apparaat en dat voor die prijs ! Heerlijke echt warme koffie.Heb hiervoor een krups gehad, altijd lauwe koffie. Probleemloos in gebruik en makkelijk schoon te houden, Scheelt dus ook aardig wat in de kosten omdat hij niet voor een service beurt opgestuurd hoeft te worden.

rkrijgs 10-07-2010
Geschreven voor: De'Longhi ESAM2600

Eindelijk een fijn koffie- apparaat die voor mij geen problemen geeft en nog betaalbaar ook,deze expresso-machine is goed in te stellen naar jou smaak en is ten alle tijden te gebruiken en geeft een goede bak koffie echter dit is afhankelijk van de koffie bonen die je gebruikt en ik kies voor de arabic Columbia en is van AH,ook de gouden verpakking die wat duurder is heeft een uitstekend resultaat .
Ik ben tot nu toe ongeveer een halfjaar geleden aangeschaft zeer tevreden,de temperatuur zou nog wat hoger mogen maar dat is gewenning om je koffie eerder te drinken als je normaal zou doen .
Voor kleingebruik een absolute aanrader.

rensrens 05-04-2010
Geschreven voor: De'Longhi ESAM2600

1 uur in bezit super koffie met bonen van lavazza echt de lekkerste koffie drink je gewoon thuis in combinatie met deze bonen en dit super apparaat

ouwbetje 18-05-2009
Geschreven voor: De'Longhi ESAM2600

Deze machine ruim een maand in bezit. Lang over gedaan om een dergelijk apparaat aan te schaffen. Eenmaal in gebruik spijt dat we het niet veel eerder hebben gekocht.
OK, apparaat maakt veel herre, maar dat doen een bonenmaler en een Senseo ook.
Het schoonmaken is een eitje en het apparaat ziet er oerdegelijk uit. Hoe degelijk, dat zal de toekomst nog moeten uitwijzen.
aak overigens niet de fout om gewone bonen in het apparaat te doen, want die koffie is niet lekker. Het enige wat mij tegenvalt is de melkopschuimer, dat kan echt niet op tegen mijn handschuimertje.

Eddy v 10-01-2008
Geschreven voor: De'Longhi ESAM2600

Ik heb apparaat sinds een paar dagen in bezit, was eigenlijk van plan de esam 4200 aan te schaffen maar de esam 2600 is wat mekaniek betreft net hetzelfde toestel alleen de look is anders en is zwart.Prijs is ook goedkoper dus waarom die esam 4200 nemen.Je moet wel gebruiksaanwijzing gebruiken bij ingebruikname of je zou wel eens problemen kunnen krijgen dus goed lezen.Voorlopig ben ik er tevreden over maar moet alles nog uittesten wat betreft smaak en sterkte van koffie.Koffie is goed heet en van die senseo ben ik eindelijk vanaf.Het apparaat is in Belgie alleen verkrijgbaar in de winkel of je moet het op internet bestellen maar durfde niet zo.Over een paar maanden zal ik nog eens een beoordeling geven en hoop dat het evengoed is als nu.