Gaggia Platinum Swing Up

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Gaggia Platinum Swing Up op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dutch-emt 12-01-2011
Geschreven voor: Gaggia Platinum Swing Up

Onze tweede espresso machine. In het begin zeer tevreden, echter al snel ging de smaak van de koffie achteruit (slapper). Na een jaar het maal/persmechanisme defect. Reparatie duurde 6 weken (ahem). Kwam onvolledig gerepareerd retour. Na tweede reparatie was de machine top ingesteld. Echter al snel bleek dat er meer water in de machine achterbleef (koffiedik reservoir en lekbak) dan normaal. Bij schoonmaken van de binnenkant lekte er water in de machine. Sinds vier weken geleden de machine weer defect is gegaan (wederom het maal/persmechanisme) heb ik het wel een beetje gehad met dit apparaat. Na veel duw en trekwerk mag ik een nieuwe uitzoeken. Dit model zal het echter niet worden. Ws wordt het een beproefde Jura