Gaggia Espresso Pure

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gaggia Espresso Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

hennykorsten 13-04-2010
Geschreven voor: Gaggia Espresso Pure

Ik ben zeer ontevreden over de Gaggia espresso pure.
De beloofde creme laag komt er bijna niet op. Ik heb diverse espressokoffie geprobeerd, maar telkens een tegenvaller.
Het duurt eeuwen voordat je een kopje koffie gezet hebt. Het water sijpelt er min of meer doorheen. Bij pads evenzo. De espressopads geven evenmin een cremelaagje.
HET BAKJE IN DE HOUDER BLIJFT OOK ALTIJD VASTZITTEN AAN DE ONDERKANT. Of het bakje valt eraf en de koffie blijft plakken. Het bakje is ook zeer moeilijk uit de houder te krijgen. Je hebt je nagels erop kapot of je moet een mesje nemen of zo.
Ik kan nog wel meer dingen opnoemen , maar dit zijn de meest ergerlijke. Dus koop hem niet.

Raymundo 11-06-2009
Geschreven voor: Gaggia Espresso Pure

Heb het apparaat nu ruim een half jaar en ben zeer tevreden. Gebruik het alleen voor espresso, resultaat is met meerdere soorten koffie (Illy, DE, onbekende bonen) uitstekend. Mijn keus was vooral gemotiveerd door de degelijkheid van de constructie en duurzaamheid van de materialen.

kornelia 07-02-2009
Geschreven voor: Gaggia Espresso Pure

Ik heb erg lang gedaan om tot de aanschaf van een Gaggia over te gaan. Na lange tijd een Krups gehad te hebben (waar op een gegeven moment geen onderdelen meer van waren te krijgen), wilde ik weer een eenvoudige kleine espresso-machine maar met een hogere pompdruk. Ik heb getwijfeld tussen een Saeco en een Gaggia. Doorslaggevend waren de reviews over andere Gaggia machines, met name over het binnenwerk, de pomp en de temperatuur van de koffie. Ik ben erg blij met de machine, ik gebruik hem dagelijks voor espresso (schuim geen melk) en koop daarvoor voornamelijk de gemalen espresso koffie van Lavazzo.