Nivona CafeRomatica 620

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nivona CafeRomatica 620 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jose Kruit 29-04-2012
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 620

We hebben deze machine nu bijna 3 jaar, en nog nooit problemen mee gehad. We hebben vrij hard water hier, de dealer waarschuwde ons al. Dus gebruiken we een brita-kan om het water wat er in gaat eerst te ontharden.
En ja, hij zegt regelmatig 'ontkalken' en 'ontharden' en 'schoonmaken'. Maar je moet je auto toch ook onderhouden?!

jorus2759 09-08-2009
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 620

Lekkere espresso, maar de machine heeft veel te veel aandacht nodig. Je blijft ontkalken, schoonmaken, bijvullen, enzovoort. Verder heb het apparaat in twee tijd al drie keer terug naar de dealer moeten brengen omdat ie stuk was. Geen feestje voor die prijs.

rick50 30-05-2009
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 620

Gelukkig kado gekregen, anders zou de ergernis nog groter zijn. Buiten het feit dat het duurder is dan normaal koffie zetten, kost het schoonmaken en bijvullen veel tijd. Een pak koffiebonen is er in no-time door, en als je cafeinevrij wilt dan zijn ze erg duur en is er erg weinig keuze. Verder blinkt deze machine niet uit in gebruiksgemak, en is de gebruiks aanwyzing ronduit slecht. Onderhoud is erg omslachtig, en het waterreservoir is te klein. Het menu voor de diverse instellingen is niet duidelijk, en tijdens een poging om het apparaat vandaag voor de eerste een reinigingscyclus te laten draaien liep hij telkens vast.

Bormio 23-03-2009
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 620

Na een lange zoektocht, waarin ik werd afgeschrikt door de enge verhalen op allerlei forums over de slechte service en kwaliteit van Gaggia en Saeco, besloot ik een Nivona te kopen.

Het apparaat werkt perfect en voldoet aan al mijn strenge eisen. Een aanrader!

klaas v 28-01-2009
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 620

Ik heb deze machine gekocht, de koffie is heerlijk het gebruiksgemak is ook goed.
cappucino is heel makkelijk te maken en je krijgt een dikke laag schuim op je koffie.

Kees61 14-01-2009
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 620

Sinds een aantal weken de 620 Limited Edition in bezit. Na diverse apparaten getest te hebben zijn wij hier op uitgekomen. Omdat wij Cappucino drinkers zijn is de 620 een prima keus, want het apparaat reinigd zich op een zeer eenvoudige manier. Het binnen werk is tevens makkelijk te verwijderen en te reinigen. De koffie smaak en temperatuur is uitstekend te noemen. Boven op bevind zich een klepje waar gemalen koffie in kan. Dus een echte aanrader.

PaterPeter 19-10-2008
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 620

Gisteren aangeschaft, binnen 5 minuten een heerlijk bakje espresso! Perfecte koffiesmaak, eenvoudig te bedienen, snel opgewarmd (veel sneller dan een Senseo). Een echte aanrader.

Rob_65 04-04-2008
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 620

Nu drie weken in gebruik. Even wennen, maar eenmaal gewend een fantastisch, gebruiksvriendelijk apparaat. Melk ernaast en je hebt in no-time een heerlijke latte macchiato of cappuccino, maar ook een normale Hollandse bak of een espresso loopt er zó uit.
Maakt net zoveel herrie als een Senseo, dus dat maakt niet uit.