De'Longhi ESAM2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ESAM2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

H.R. 18-05-2011
Geschreven voor: De'Longhi ESAM2000

de duurzaamheid is zeer onacceptabel voor zo'n klasse apparaat , men heeft geen hoge kwaliteitsonderdelen gebruikt echter de prijs is wel op kwaliteitsonderdelen gebaseerd.
Ik heb de machine +/- 3 jaar en hij is in het eerste jaar al gerepareerd het probleem was ; koude koffie.
Affijn opgestuurd en in de garantie gerepareerd , niets mis mee,
Sinds kort heb ik kortsluiting als ik de machine aanzet , het probleem is deze keer stoom in het binnendeel van de machine , dus het binnendeel staat na een ongeveer 1 minuut onder de stoom waardoor kortsluiting ontstaat.
Ik ben van mening dat dit niet ma gebeuren bij een apparaat uit deze prijsklasse , de machine opgestuurd naar e-care (dit kregen we door van de "helpdesk'" van delonghi nadat men ervan overtuigd was dat er toch een technisch probleem was, men bleef eerst beweren dat wij de machine niet goed zouden hebben ontkalkt , althans niet men het juiste product (dit was niet het geval want dat hadden wij juist wel gedaan met het juiste middel) echter zij bleef volhouden dat dit het probleem zou hebben veroorzaakt (hoe dom kun je zijn ) die moet duidelijk nog een spoedcursus gaan volgen voor er redeljke antwoorden uitkomen waar je wat aan hebt.

Ik heb dus van de firma e-care een schrijven gekregen dat men de machine wil repareren dit gaat echter
EUR: 145,00 kosten.
men vervangt hier het Thermoblock voor en schrijft erbij dat er in deze prijs coulance is toegepast.

H.R

Tiesto 15-02-2009
Geschreven voor: De'Longhi ESAM2000

Ik heb het apparaat nu 1 jaar in bezit en geen spijt van de aankoop. Ik heb hem gekocht nadat ik op de huishoudbeurs een heerlijk kopje espresso had gedronken en dit wilde ik thuis ook. Het apparaat is degelijk en makkelijk in gebruik, na de juiste hoeveelheid bonen en inhoud van het kopje te hebben ingesteld heb je na 1 druk op de knop 1 of 2 heerlijke kopjes espresso. Hoeveelheid koffie is in te stellen vanaf een half espresso kopje tot aan een kleine mok aan toe. Ook melk opschuimen met het stoompijpje is een fluitje van een cent en lukt altijd. Tot nu toe nog geen slechte ervaring met het apparaat gehad. Espresso smaakt goed met de verschillende bonen die ik heb geprobeerd en ook de temperatuur van het bakje is goed.