Krups Dolce Gusto

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

verdeho 14-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Sorry voor mijn laag cijfer van gebruiksgemak!
Als ik had geweten dat, met dit apparaat, het niet mogelijk is om automatich een kopje te doceren, had ik het niet aangeschaft.
Je moet er dus bij blijven om te voorkomen dat er een overstroming plaats vindt!
Het enige voordeel met dit systeem is dat je de koffie zo sterk/of slap kunt maken naar behoefte!

fea 13-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

lekkere smaak en makkelijk. helaas lekt de machine nu al... minpuntje dus. Bon kwijt geraakt dus ruilen gaat niet meer....pech dus

twentse 12-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Ik houd niet van alle smaken; ik heb ze wel thuis en als er visite komt vinden ze de koffie - in welke smaak dan ook - overheerlijk. Een aantal bekenden van mij hebben zelfs daardoor een dolce gusto aangeschaft! De mogelijkheden zijn uitgebreid en de dolce gusto is - na een paar keer uitproberen - vrij simpel te bedienen. Het koffiezetapparaat is een sieraad voor de keuken dankzij de fraaie vormgeving. De duurzaamheid, daar moet ik zelf nog achter komen. Ik gebruik de dolce gusto nu ruim een jaar en heb geen klachten.

Lisa16111989 11-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Erg fijn apparaatje, waarmee je oneindig veel lekkere koffies kunt maken. Ik heb zelf erg veel de warme chocomel, heerlijk in de winter en dan voor de zomer gebruik ik meestal de ice cappucino. Lekkere koffie en lekker fris als het buiten warm is! Het enige nadeel is dat je zelf goed in de gaten moet houden hoeveel water er in je drankje moet, want voor je het weet laat je hem te lang doorlopen en is je drankje erg water!

lekkerbakkie2 11-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Aparaat handig en snel in gebruik. Voldoende verschillende smaken. Wel jammer dat veel smaken niet in de supermarkt liggen, bijvoorbeeld de cafeinevrije. Helaas zijn de capsules een beetje pittig in prijs, maar qua smaak perfect!!

Kniki18 10-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

De koffie is heerlijk, net zo als de chocomel. Wel is het onhandig dat je zelf de water hoeveelheid per cup moet bepalen. Verder heel tevreden over de Dolce Gusto.

versaceblonde 10-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Ik vind het een heerlijk apparaat met heerlijke smaken alleen jammer dat het zo duur is de cups en dat niet alle smaken in de winkel verkrijgbaar zijn, dus ben je genoodgezaakt bezorgkosten te betalen en dat is gelijk aan een pak bv cappucino, verder heerlijke smaken en lekker dat er steeds meer smaken komen.Ik kijk er altijd naar uit!!

Gina Hofman 10-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Het is een mooie machine om te zien,is makkelijk om schoon te maken en het allerbelangrijkste is dat het heerlijke hete koffie zet.

fransgaby 10-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Fijn apparaat, wel opletten dat je hem moet stoppen, maar ik begrijp dat het een probleem is omdat elke dosering anders is.
Zou er zeker weer een kopen gezien de mogelijkheden.
Koffie is wel erg duur geworden dit jaar, 4,99 in duitsland is het wel goedkoper.

nietje1962 10-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

in een woord zalige koffie choco enz
ben zo blij dat ik hem heb
alleen ik heb het oudste model
zal wel een nieuw model willen

Femke2006 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Erg fijn apparaat. Cupjes zijn wel behoorlijk duur en het is wel een beetje gedoe met 2 verschillende cups als je een lekker smaakje wilt. Het duurt wel even voordat je kopje vol is. In het begin wat moeite gehad met de cuphouder. Water liep niet goed door waardoor cupjes onder flinke druk kwamen te staan en als je die er dan uit wilde halen spoot de hete koffie eruit.
Maar na een klacht bij Nescafé is er een nieuwe houder opgestuurd waarbij dat probleem niet meer was. Verder super smaak in vergelijking met andere koffieprodukten. En hij staat erg leuk in de keuken. Ben er superblij mee!

krupsie 69 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Een echte supermachine met steeds meer smaakmogelijkheden,het enige nadeel is de prijs van de cups en de aparte smaken zijn alleen online te bestellen.
Voor de rest een gebuiksvriendekije machine met zeer goede koffie.

Telefoonmiep 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Wij hebben deze al een tijdje in huis en zijn nog steeds tevreden. We genieten iedere keer weer van een heerlijke kop koffie. Vooral de nieuwe variant "buon giorno" is favoriet, omdat je dan zo lekker veel krijgt...

m.lampe 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Sinds wij de Krups Dolce Gusto hebben.
Drinken we het liefste thuis koffie.
Er zijn maar weinig plaatsen waar het lekkerder smaakt!
En een genot in gebruik.

mevr de Swan 09-11-2010

Geweldige machine
praktisch in gebruik
Cups prima,
de koffie smaak is erg goed en de koffie is lekker heet.
Cups afval vindt ik wel een probleem.
Ook kan ik niet meer terug vinden waar je het ontkalkings middel kunt krijgen. (staat ook niet op de webshop)

claartje1 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Als deze machine kapot gaat staat er gelijk weer een dolce gusto .De koffie is warm en er zijn voldoende verschillende smaken.
Misschien als deze kapot gaat neem ik wel een ander model.

coffeelover 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Heerlijke koffie, super makkelijk te maken, geen geknoei met losse koffie. Alleen jammer van al die gebruikte cups bij het afval...daar zouden ze nog iets op moeten vinden.

Danielle1955 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Werk vaak niet goed is als eens contact over geweest(kreeg toen een naalje op gestuurd)
Vaak is er na 1 x gebruik geen druk meer om mindere
Kopjes koffie te zetten en kan ik de cupjes weg gooien dan word het wel een beetje duur he. dus zal zeker geen nieuwe meer aanschafen als hij het doe smaak de koffie heerlijk dus wel jammer vind ik.
Danielle Huyzer

Tripleblack 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Het is een fijn apparaat wat lekkere warme koffie geeft. Ieder zijn eigen smaak, dat is het grote voordeel. Makkelijk te onderhouden.

JustMir 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Leuk speels design, heerlijke koffie (lekker heet!)
Eén minpuntje: apparaat gaat niet vanzelf uit als je kopje vol is én je moet ook goed het aan/uit-knopje in de gaten houden. Dit kleine knopje zit op een onopvallende plek, dus laat je 'm na gebruik altijd per ongeluk te lang aan staan (sluipverbruik).

liezewies 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

De koffie is heerlijk, ik hou absoluut niet van koffie die van koffiepads gemaakt is, en je kan zelf de hoeveelheid water bepalen die je erbij doet, of je nu van sterke of slappe koffie houdt er is voor ieder wat wils.
Het apparaat is gemakkelijk te bedienen en je koffie is snel klaar.

amkortekaas 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

Als Oma zijnde, wil je iedereen tevreden stellen, van warme chocola met slagroom voor de kleinkinderen en alle soorten koffie voor de kinderen en aangetrouwden. De extra sterke espresso gebruik ik in de Irish Coffee voor de allergrootsten!

Hubertine de Koning 09-11-2010

Heerlijke koffie.
Ook de gasten vinden de koffie goed, er is voor elck wat wils.
Ben blij,dat ik dit aangeschaft heb! Ik zou niets anders meer willen.

iloon58 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

ik vindt het lekkere koffie, helaas wel een beetje aan de dure kant.
maar zeer vele variaties mogelijk.
geen vacuum ook geen halve koppen of lauwe.

bzo81262 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto

De smaak is excelent. Je proeft een fijne aroma. De prijs in deze beoordeling mis ik. Jammer genoeg is het giga duur om elke dag van een dolce gusto te genieten. Zeker met meerdere personen in de familie. Je bent zo bijna 5 euro kwijt voor 2 bakjes per dag. Ook zou het mogelijk moeten zijn om "andere" leveranciers dezelfde capsules mogen aanleveren, zeker gezien de concurentie onderling, wat vermoedelijk prijsdaling zal opleveren. Gebruiksvriendelijker kan haast niet. Een kind doet de was. Ook de vorm van dit model is zeer efficient (neemt weinig ruimte in) en mooi.