Krups Dolce Gusto KP2100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto KP2100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dyana 16-09-2012

We moesten in 2e huis een nieuw espresso-apparaat na 6 jaar een goed werkende Senseo te hebben gehad. Ons oog viel op dit Dolce Gusto-model na een cappucino in de winkel te hebben geproefd. 3 maanden heerlijke koffie gemaakt en toen begon het lekken. Ik dacht eerst nog dat er misschien iets weg was gegooid maar na het lezen van deze site was het al snel duidelijk. Omdat we geen bon meer hadden weigerde de Portugese winkel Worten om ook maar iets te ondernemen. Dus hebben wij hem daar bij het afval laten staan. Dit is een miskoop en zou eigenlijk meer in het openbaar bekend moeten zijn.

konijn63 29-04-2011

Drie keer rubber vervangen van het reservoir. Blijft lekken.Twee keer ontkalkt apparaat word niet meer warm .Wij hebben besloten het apparaat in de container te gooien .groet jack

Anita49 07-02-2011

Ik vind het een fijn apparaat. Je kunt er veel verschillende koffiesoorten mee maken. Een klein nadeeltje, dat je niet goed het waterreservoir kunt vasthouden, vergt even wat behendigheid, maar voor de rest functioneert het prima.

Diaantje26 20-01-2011

yeaah sinds vandaag mijn dolce gusto, weg senseo!

wat een heerlijke koffie, en vooral de cappucinno en de chococino,, echt lekker, natuurlijk zijn de cup duurder dan dan de pads van de senseo, maar ja dat wist ik van te voren voordat ik hem ga halen, dan ga ik ook niet zeuren dat het duur is,Je hoeft nu wel niet meer de deur uit voor een heerlijke cappuccino! ik geef een dikke 10 voor alles

KopjeKoffie 18-01-2011

Ik vind de cappuccino, latte machiatto erg tegenvallen, ik ruik de hele tijd de vieze geur van de melk. De caffe lungo is wel lekker, maar als je bij de Senseo de dark roasted koffie gebruikt heb je net zulke lekkere koffie. Ik heb het apparaat snel terug naar de winkel gebracht niet normaal zulke dure cups en als de koffie nu zo speciaal was, maar een goeie Senseo met de betaalbare pads is net zo lekker!

cbackbier 08-07-2010

heerlijke cappuccino en latte, makkelijk te bedienen, snel op temperatuur.

SO70 16-04-2010

Ben minder enthousiast dan veel andere gebruikers. Wat ik érg onhandig vind is dat het apparaat niet vanzelf stopt, voor cappuccino moet je bijvoorbeeld eerst 200 ml. met de melkcup en daarna 40 ml. met de koffiecup in je mok zien te krijgen. Dat is dus gokken genblazen, want dat heb je nooit precies met als gevolg dat je eindeloos aan het testen bent wanneer de koffie het lekkerst is. Bovendien krijg je hem zo nooit hetzelfde qua smaak. Verder valt het plateautje waar je kop op moet staan er heel makkelijk af, zeker als hij in een hogere stand staat moet je je kop vasthouden, wil die niet met plateau en al naar beneden storten. Afgezien van de hoge prijs van de cups (4,69 per 16 cups!) valt hij mij tegen. Ziet er wel leuk uit en de smaak kan er mee door, als je tenminste de hendel op tijd overhaalt zodat het niet te waterig wordt.

kennyl 16-02-2010

Hallo,

Ik vind persoonlijk de krups dolce gusto 2106 zijn geld niet waard. Ik kocht zelf een toestel en na 10dagen was het al stuk, geen warm water en noem maar op. Na contact met krups moest ik mijn toestel binnen doen in een electrozaak die voor hun werken. Bij het inleveren vertelde de man van de electrozaak dat de herstelling max 10dagen ging zijn, nu op dag 12 laten zie de man van de electrozaak weten dat het toestel zal worden vervangen door een nieuwe aangezien er te veel mis was. Nu omdat de levering van het nieuwe toestel al 10dagen in nam belde ik terug met krups, eerst kwamen ze uit de lucht gevallen en wisten ze van niets , dan gingen ze het uit zoeken en mij terug bellen. Na 3uur krijg ik telefoon dat ik nog tot half of einde maart moet wachten op het vervang toestel wegens geen voorraad meer. Ik persoonlijk zowel als de man van de electrozaak geloven krups niet ! Ik vind het ook een dikke schande eigenlijk na 10dagen is het stuk en je mag meer dan een maand wachten op een nieuwe !!!!! Let dus op met de aankoop van dit product want krups is niet eerlijk en zeker niet snel om je te helpen.

Mvg Kenny

HaroldHuijbers 15-01-2010

Heb deze nu iets meer dan 2 maanden en bveiel tot kort uitermate goed. Nu komt het regelmatig voor dat hij na het erin doen van het cupje niets meer doet. Afgesproken met de winkel dat hij morgen teruggaat voor reparatie. Volgens de fabrikant is het wellicht de drukpomp die defect is.
Nadeel is dat de meeste smaken alleen via internet te verkrijgen zijn, maar bestellen gaat reuze makkelijk. De smaak van de diverse soorten is overheerlijk. Bediening is supermakkelijk en de koffie etc is goed heet.

meyer 31-12-2009

Sinds een week in het bezit, perfect kopje koffie. Smaaakt veel beter dan de Senseo. Tenminste echte koffie smaak, helaas is de prijs best pittig. Maar dan heb je ook wel wat.

eric53 28-12-2009

We zijn sinds een week in het bezit van de Dolce Gusto.
Over smaak kun je twisten, maar wij vinden dat de koffie fantastisch smaakt. De koffie is bovendien goed heet. Het apparaat is makkelijk te bedienen

De verschillende smaken kun je bijna in alle supermarkten.

Conclusie: werkelijk een prima apparaat waarmee je heerlijke koffie kunt zetten in vele soorten.

dodohunter 26-12-2009

Ruim een jaar in mijn bezit en
ben allang weer overgestapt op normale koffie. Het is net als met gebak, niet te vaak en
dan blijft het wel lekker maar voor dagelijks gebruik geen aanrader.
Alleen al de geur van het product in het kopje doet al vermoeden dat het niet echt lekker is, de smaak vind ik chemisch, poederachtig.
Alleen de chococino vind ik goed. Kopje eerst voorverwarmen met kokend water, dan blijft het wat beter op temperatuur.
Dit is waar ik het toestel nog voor gebruik, chococino's
tijdens de feestdagen, daarna maar weer mooi terug in de kast.

Wesley 24-12-2009

Hallo, sinds gisteren hebben wij de Dolce Gusto in huis en we zijn zéér tevreden over het apparaat!

Wij wilden eerst een ander koffiezetapparaat aanschaffen, maar bij een demonstratie die in de electro handel op dat moment gegeven werd, waren we onmiddelijk verkocht bij dit apparaat.

De koffie smaakt echt heel lekker en is gloeiend heet, zoals wij dit graag hebben.
Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk schoon te maken.

Bovendien kregen we in de winkel een mooie korting en 2 tassen voor Latte Machiato en 2 tassen voor Cappucino in klaar te maken.

Alle verschillende smaken kan je kopen op de website of in uw supermarkt in de buurt.
Zie op de website van Dolce Gusto welke winkels in u buurt de capsules verkopen.

Onze conclusie: we zijn in ieder geval meer dan tevreden op de Dolce Gusto!

Toon74 25-08-2009

Gewonnen bij de bingo. Heerlijke koffie mensen, dit is genieten van horeca kwaliteit gewoon thuis op de bank!

DollyNO1 17-05-2009

Na een paar weken in het bezit te zijn van een Dolce Gusto zijn er toch wat dingen die ik tegen kom...
1. het apparaat spettert nogal als hij de koffie aan het maken is.
2. Je moet (in ons geval dan) niet vergeten de gebruikte koffie cup te verwijderen. We hebben al een paar keer gehad dat de cup er (muur)vast in zat als we hem vergeten waren. Dan is het wel moeilijk om die er weer uit te krijgen, maar met een kleine schroevendraaier, lukt het gelukkig.

Ook snap ik niet zo goed hoe de opvangbak in een hogere stand kan. Het lijkt of het niet goed blijft hangen dan. Is hier een foefje voor die ik niet ken. Klopt het dat het opvangbakje dan heel scheef hangt??

Is het ook logisch dat er geen automatische stop op zit?? Soms denk ik van wel, want je kunt je bakje zo groot maken als je wilt, maar aan de andere kant, als je suiker of melk pakt en er komt wat tussendoor, dan heb je een badje....

Dit neemt niet weg dag de koffie echt verukkelijk is, die deze machine maakt!! Vooral de caffe macchiato is heerlijk!
Wat een verwennerij zo 's avonds op de bank na het eten!
Ook staat hij hartstikke mooi op het aanrecht!

Zijn er ook al tips om de cups wat goedkoper te kunnen krijgen??