Krups XN7005 - Citiz

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups XN7005 - Citiz op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

websurfer01 24-11-2009
Geschreven voor: Krups XN7005 - Citiz

Onze oude machine was een paar jaar oud, was een keer onder garantie gerepareerd, (uitstekende service van nespresso) nu dus een nieuwe met weer 2 jaar garantie en ook nog eens een stuk smaller.
Door de retour-aktie, die voor bestaande klanten overigens 70 euro bedraagt, kon ik deze machine aanschaffen voor slechts 29 euro.

En dat terwijl ik er eigenlijk over dacht te stoppen met Nespresso vanwege de prijs van de koffie :-)
Echter, na weer eens paar Senseo's gedronken te hebben ben ik hier toch op terug gekomen.Dit is toch echt vele malen lekkerder.

Het apparaat is mooi en compact, een goede verbetering is de energiebesparings stand waar hij na 30 min. in gaat (hij had ook helemaal uit mogen schakelen), de oude vergat ik wel eens uit te zetten.
Kopje voorverwarmen doe ik wel, anders verdwijnt er veel warmte, zeker bij een espresso.
Met dunwandige porseleinen kopjes heb je er overigens minder last van dat de koffie eerst het hele kopje op moet warmen.

Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, de oude was binnen 2 jaar wel een keer defekt maar werd kosteloos afgehaald en retour gebracht met een leenmachine tussendoor.
Ach, over 2 jaar is er rond deze tijd vast weer een aktie.

e.steenhuis 07-05-2009
Geschreven voor: Krups XN7005 - Citiz

gekocht met de 50 euro retrour actie.
Erg blij mij, zet erg lekkere espresso. Het eerste kopje moet je wel even voorverwaremen, dit doe je door hem even onder de warme kraan te houden.
Er zijn veel verschillende soorten koffie, voor ieder wat wils.
We vonden hem zo mooi dat we hem een mooi plekje in de woonkamer hebben gegeven.
Neemt ook minder ruimte in dan de senseo, en zet 10 keer lekkerdere koffie. Nadeel: koffie op mn werk vind ik nu niet meer lekker..