Magimix Combi Espresso 11217 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix Combi Espresso 11217 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Floortjeno1 13-05-2012

Het eerste jaar was ik erg blij met dit apparaat: prachtige vormgeving, heerlijke koffie (mede dankzij Britta waterfilter), gebruiksvriendelijk, makkelijk.

Na een jaar brak de 'buitendeksel' van de 'binnendeksel'. Leverancier (Hermes Electronics) gebeld: zou het apparaat op moeten sturen om na te laten kijken. Ik dacht ik wacht ermee. Half jaar lang steeds 2 handelingen verricht om er water in te gieten: eerst buitendeksel omhoog, dan binnendeksel. Toen het apparaat 2 jaar oud was ging het lekken aan de achterkant. Langsgebracht bij Hermes Electr in Utrecht. Na maanden nog niet terug, na paar mails kon ik hem eindelijk ophalen. Apparaat bleek niet gerepareerd en nog meer onderdelen bleken afgebroken (apparaat is niet makkelijk open te maken). Bij Magimix Nederland kon ik niet terecht (bleef me terugverwijzen naar de leverancier).

Conclusie: apparaat begon na een jaar mankementen te vertonen en was na 2 jaar onbruikbaar en onrepareerbaar. 350 euro kwijt aan aanschafkosten en meer dan 50 aan reparatiekosten. Eeuwig zonde van zo'n mooi apparaat (en de koffie was wel echt lekker).

ecb77 28-05-2010

We hebben dit apparaat al een tijdje. Ik vind het een prettig apparaat.
Geschikt voor filterkoffie,pads en losse koffie. De koffie is goed warm.
Makkelijk te ontkalken.
Grote voordeel vind ik toch dat je zowel even een hele pot koffie kan zetten, maar ook even snel een expresso of
cappucino kan maken.

marbeek 01-04-2012

het is nu een tijd verder. heb je hem nog steeds en hou houdt ie zich: geen mankementen en de koffie nog steeds heet?
hoeveel kopjes kun je trouwens zetten in de pot?'
benieuwd naar je reactie, mvrgr mar