Spidem My Coffee

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Spidem My Coffee op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

vink340 20-11-2010

Apparaat zet lekker koffie,
Echter weinig mogelijkheden en slechte duurzaamheid.
Nu al kapot na anderhalf jaar
Pomp werkt niet meer.

jaap1953 28-02-2010
Geschreven voor: Spidem My Coffee

Nog niet zolang in bezit zeer tevreden.
Kennissen hebben er één bij de gamma gekocht (helaas uitverkocht) maar bij de Mediamarkt óók goedkoop.

In één woord geweldig ding voor de prijs-kwaliteitsverhouding.

Smaak, crema laagje, water temp. voor de thee, bedienings- en instellingsgemak: super

Joseph 16-02-2010
Geschreven voor: Spidem My Coffee

Wij hebben de Spidem My Coffee bij Mediamarkt gekocht. Hij werkte prima vanaf dag één. Wij gebruiken hem ook als we een feest hebben en dan werkt hij ook prima. Er is keuze uit een espresso of een grotere mok koffie en dat is instelbaar. We hebben de instelling van espresso niet gewijzigd want die is precies goed. Die van de grotere mok hebben we aangepast aan onze mokken. We zijn dol op dit goedkope apparaatje. We hadden ook gekeken naar een Jura, maar vanwege de prijs er van af gezien. Toen zagen we dit goedkope ding. De smaak is prima. Het schoonmaken is een fluitje van een cent. De ontkalking is even meer werk. Onlangs hadden wij een probleempje dat ondanks dat we zelfs twee keer ontkalkten het lampje niet uit ging. Dit stoorde de werking van het apparaat niet. Vandaag las ik op Youtellme dat je het knopje van het stoom vijf seconden moet indrukken en dan gaat het lampje uit. Bij ons was het acht seconden.

We hebben heel veel geld uitgespaard en zijn daar blij mee. Wel speet het ons dat een week nadat we hem gekocht hadden dezelfde machine voor 70 euro goedkoper bij de Gamma werd aangeboden.

paul34 29-12-2009
Geschreven voor: Spidem My Coffee

3 mnd geleden gekocht bij Bouwmarkt Gamma voor 270 euro Na 3 mnd begon lampje ontkalken te branden (= norm), na 3x ontkalken nog geen resultaat. Na 3e x opeens een rood lichtje : probleem water toevoer, deed niets meer....
Terug naar Gamma, was net in aanbieding voor 149,00.
Meteen nieuwe mee: thuis zelfde probleem, lampje probleem water toevoer. Alles via handleiding , maar niets.
Bij gamma weer nieuwe, deze deed het meteen, maar heb er weinig vertrouwen meer in.
Hoor via collega, in familie bij expert ook de my coffee gekocht,al 2x zelfde probleem en ook al 1x gerepareerd. nu nieuwe.
Productie fout???

emielkoolhof 04-12-2012

het boekje er bij pakken en naar het nederlandse nummer bellen wat in je boekje staat. ik kreeg een vriendelijke man aan de telefoon en ik moest 10 seconden de stoomknop indrukken, en toen was het weg. met een telefoontje van nog geen minuut was het opgelost!!!