Krups KP2107 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP2107 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Weerwolf 23-12-2012
Geschreven voor: Krups KP2107 paars

Heb de Melody nu 2 jaar in bezit en ben er nog steeds erg tevreden over, geen problemen genoeg smaken in koffie, nadeel is dat er geen echte normale koffie is en de prijs van de cups is wat aan de hoge kant. De kleur is paar dat is minder mooi maar de prijs was ook lager en de koffie smaakt er niet minder om. Als hij stuk gaat komt er waarschijnlijk weer een nieuwe voor in de plaats.

Weerwolf 15-01-2015

Helaas is de duurzaamheid niet het sterkste punt, na 3 jaar is de machine overleden de reperatiekosten waren hoger dan de aanschaf van een nieuwe.

Manuela 55 23-06-2011
Geschreven voor: Krups KP2107 paars

Wij hebben onze mat purple ong 15m en waren zeer tevreden tot hij een tijd geleden water begon te lekken uit het reservoir en daarna de melk van cups spuit erlangs echt uit en valt nu alleen te gebruiken voor de koffie zonder melk, wat natuurlijk niet de bedoeling is! We hopen dat we hier iets aan kunnen doen,want ik lees niet veel goeds over de garantie uitvoeringen, steeds terug hetzelfde probleem na onderhoud of gewoon geen garantie door zogezegd fout gebruik! Hoor echt wel veel dezelfde fouten, misschien toch een fabricage fout? Hopenlijk komt het in orde, want de koffie is echt heel lekker en de vorm vinden wij ook prachtig en zeker de kleur!

Maria1890 10-08-2010
Geschreven voor: Krups KP2107 paars

Ik heb de Dolce Gusto nu een half jaar en ben er erg blij mee! Ik drink niet heel veel koffie, maar als ik een kopje drink moet ie wel erg lekker zijn, en dat is deze!
Van de cappucinno tot de latte machiato, de chocolademelk en de lungo, allemaal lekker (oke, behalve de cappucinno ice, bah!). De koffie is wat duur, maar als je niet veel koffie drinkt, zoals ik, is het een perfec apparaat. De koffie is goed heet, veel beter dan bv de senseo. Dat je 'm in strekte kan varieren (doordat hij niet automatisch stopt)en de vele verschillende smaken is een groot voordeel!