Krups EA8200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA8200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jazzz 18-06-2013
Geschreven voor: Krups EA8200

Goede smaak! Tov Senseo zelfs sensationeel te noemen. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid meer/minder romig etc. Dit zijn we nu aan het uitzoeken, wat op een gemakkelijke gebruikersmanier gaat. Tav levensduur heb ik geen oordeel, maar het apparaat geeft regelmatig aan wat je moet doen, wat de levensduur zal verlengen. Dit geeft ons en goed gevoel. Klein min puntje kan zijn, dat je snel de bak moet legen, maar mogelijk is dit het gevolg van vers gemalen koffie. Kortom we zijn er zeer blij mee en als je nog Senseo drink, is dit een echte aanrader.

Yves Heugens 16-04-2011
Geschreven voor: Krups EA8200

slecht toestel in 7 jaar tijd al 4 nieuwe toestellen gehad, nu terug defect kosten reparatie zijn hoger dan de aankoop van een nieuwe

Espresso Gebruiker 07-04-2011
Geschreven voor: Krups EA8200

Super compacte en gebruiksvriendelijke machine. Heerlijke koffie met een echte creme laag. Lang getwijfeld,maar dit had ik veel eerder moeten doen.
Ik heb nu echte overheerlijke Espresso koffie. Dit is niet te vergelijken met Senseo. Ik gebruik Excellent bonen van Super De Boer. Zeker een aanrader.

Wopper 17-03-2011
Geschreven voor: Krups EA8200

Onze eerste ervaring met een espresso machine. Ging eigenlijk voor een de Longhi, maar er was op dat moment een demonstratie aan de gang van dit apparaat.
De kleinste in zijn soort. Prima espresso en cappuccino. Vanwege een aktie kregen we er van hetzelfde merk een aparte melkschuimer [elektrisch] bij.
Het gebruik en schoonhouden is eenvoudig. Volg de aanwijzingen op het lcd schermpje. Het front is geen plastic, maar geborsteld r.v.s.
Na 3 maanden doet hij het nog steeds prima.
Een nadeel: na boven genoemde tijd smaakt gewoon gezette koffie of Senseo als een slap aftreksel.
Leon

jbsrim 17-04-2010
Geschreven voor: Krups EA8200

Zes jaar geleden een Krups Ochestra gekocht en was na z'on 30.000 koppen langzaam versleten.Nu deze ea 8200 gekocht, wat een verbetering!!!Heel gebruiksvriendelijk, zelfs voor leken, machine laat alles zijn wat je kunt-moet en mag doen.Kopjesgrootte instelbaar,koffiesterkte,typeskoffie (expresso,koffie etc).
Een waanzinnig apparaat tegen een hele degelijke prijs vind ik!!!
Tip, probeer eens de excellent expressobonen van a&h!!!