Krups KP5006 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP5006 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

flatscreenkijker 20-04-2012
Geschreven voor: Krups KP5006 zwart, rood

Erg lekkere koffie die helaas niet al te heet is. Ik adviseer om de watercontainer telkens met heet water (maar niet kokend, wellicht schadelijk voor het apparaat!) uit de kraan te vullen. Vergeleken met deze koffie smaakt de Senseo waterig en eigenlijk gewoon slecht. Minpuntje bij de Circolo is dat de watercontainer snel los gaat zitten waardoor het water niet goed doorloopt. Kan voorkomen worden door de container tijdens het tappen aangedrukt te houden. De capsules zijn duur in gebruik; bij dubbele capsules zoals van het type Mocha en Chococino zelfs 62 ct. per glas, maar dan heb je ook wel iets lekkers! Lang niet alle soorten zijn in de supermarkt verkrijgbaar; wel bij Nescafé die bij een bestelling boven 40 Euro geen verzendkosten rekent.

KatjaV 27-02-2012
Geschreven voor: Krups KP5006 zwart, rood

Heel fijn, simpel te bedienen apparaat met fantastische vormgeving. Koffie is heerlijk, pittig en aromatisch.
Het zetten van thee met de Nestea cups gaat ook goed. Alleen is hierbij het schuimlaagje dat de machine maakt eigenlijk ongewenst. Dit hoort er niet op bij thee en het smaakt bitter.
De chocolade is dan wel weer prima. Zowel de Nesquick als de Chocochino is erg lekker.

kat45 27-02-2012

Ik heb gehoord dat de cups in duitsland bij aldi en lidl goedkoper zijn dan in nederlannd, dus als je vlak bij de grens woont!

k.nijlaan 31-10-2011
Geschreven voor: Krups KP5006 zwart, rood

1 x een dolce gusto NOOIT weer!!
Ik heb het apparaat een half jaar gehad,en zet gemiddeld 4 kopjes koffie per dag.. nu is het rubber waar de watertank op word geplaatst niet goed meer, met als gevolg dat de watertank leeg loopt en de machine dus in het water staat!! niet echt veilig dus.
Dit valt niet binnen de garantie want het valt onder de noemer gebruikersfout!! voor €140,= vind ik dit wel een erg slechte service!!

claudje29 01-11-2011

wat vreemd, want een telefoontje naar krups klantenservice en je krijgt kosteloos een nieuw rubberen ringetje opgestuurd. wie gaf aan dat dit voor jezelf was? de winkel waar je het hebt gekocht of krups? ik zou er nog een telefoontje aan wagen. succes!

Nicoleh 11-10-2011
Geschreven voor: Krups KP5006 zwart, rood

Na jarenlang een Senseo apparaat te hebben gehad, ben ik vol verwachting een half jaar geleden overgestapt op Dolce Gusto. En ik vind de koffie heerlijk. Er zijn ook zoveel verschillende soorten koffie die je kunt zetten. Ja, de cupjes zijn duur, maar het is voor mij ook echt een verwenmomentje. Vooral de speciale Latte Macchiato's.
Helaas heeft het genot niet lang mogen duren. Na vier maanden is het apparaat stuk gegaan. Via het verkooppunt is het opgestuurd naar reparatieservice. Drie weken later weer terug. Eerste keer het apparaat weer aan, weer stuk. Niet gerepareerd dus. Weer terug naar verkooppunt. Nu maar afwachten. Maar voor mij is de ervaring ineens een stuk minder positief geworden. En ik heb nog steeds geen werkend apparaat terug. Mijn Senseo apparaat heeft jarenlang gewerkt, en werkt zelfs nog steeds bij mijn ouders.

Lindavdl 26-09-2011
Geschreven voor: Krups KP5006 zwart, rood

Ik heb het apparaat al 1,5 in gebruik en ik ben er meer dan tevreden over.
Ik ga niet ontkennen dat er wel wat geluid vanaf komt en dat het kopje trilt. Maar mij maakt dat niets uit. Iedereen die de koffie heeft gehad bij mij, vond het goed van smaak, goed warm en keuze genoeg.
Voor mij dus geen klachten. Ook niet over leegspuitende cupjes of koude koffie. Dat ik erbij moet blijven vind ik eigenlijk zelfs een voordeel. Wil ik de koffie slapper of juist sterker, kan ik dat nu zelf bepalen. Ik vind het een echte aanrader!

Anne321 27-01-2011
Geschreven voor: Krups KP5006 zwart, rood

Sinds kort heb ik deze Dulce Gusto in bezit en ik heb met enthousiasme een aantal smaken uitgeprobeerd. Heerlijke koffie! Vooral de cappucino is een topper. Het apparaat is een blikvanger en makkelijk in gebruik. Minpuntje is dat je de hoeveelheid water niet kunt instellen of afmeten (elke soort koffie heeft zijn eigen verhouding). Het blijft schatten, maar na enig uitproberen heb je het snel onder de knie.