Krups Dolce Gusto Melody 2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto Melody 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

sopje123 18-08-2011
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

laatste apparaat ( MELODY 2) binnen 3 weken kapot.
Eerste apparaat( MELODY 1) na drie maanden kapot.

Ons eerste apparaat ( melody 2 van april dit jaar) lekte al na twee maanden en de melkcups lekte. Plotseling een klap en de stoom sloeg uit het apparaat.Kapot!!!
Terug naar de winkel en een nieuwe gehaald, na 30 euro bijbetaling aangezien dit een nieuwe versie de melody 2 was.
3 weken later ben ik koffie aan het zetten en terwijl de koffie loopt zegt het appaaraat PLOEF en we zien dat het apparaat van boven uit elkaar wordt gedrukt...kAPOT!!!!
Wij weer terug naar de winkel en die belde waar wij bij waren naar dolce gusto.
Na het gesprek kwam de onthutsende conclusie van dolce gusto.....GEBRUIKERSFOUT!!
Zeg nou zelf wat kun je in hemelsnaam fout doen bij dit apparaat???
Ja... zeiden ze je moet elk NA ELK KOJE KOFFIE, en ZEKER NA EEN MELKCUP, de naald van het apparaat met een speld doorprikken en de machine doorspoelen.
?????????????????????????????
Hij zou het apparaat opsturen en als bleek dat het naaldje verstopt was en dat dat de reden was dat het drukvat was geklapt ik mijn geld kwijt zou zijn.
Nou ik heb dit niet geaccepteerd en mijn geld onmiddelijk in de winkel terug geeist.
na veel discussie is me dat gelukkig gelukt.
Nu heb ik weer een senseo ( cappucino pads ook heerlijk) en ben ook wel blij dat ik van die hele dure dolce custa cups af ben.

Olav 1 13-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Heel erg makkelijk in gebruik, cups zijn er erg makkelijk zonder lekken uit te halen (ook geen nadruppelen meer) zoals je bij de senseo wel hebt. Meer dan genoeg smaken, wel dure cups!!

chris3110 11-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

De koffie is heerlijk, wij hebben alle smaken.
maar wat ons irriteerd is dat er sinds geruime tijd wanneer wij het melk-cupje gebruiken dan loopt het aan alle kanten langs het kopje, vooral met ICE koffiemelk.
Wat ik daarna vervelend vind is het schoonmaken want het melk gaat tussen alle naarden en kieren zitten.
Heb met Krups kontakt gehad, zij deelden ons mede
dat we moesten wachten tot het lampje weer groen brand
voor het cupje te verwijderen omdat dan de druk eraf zou zijn.
Je raad het al, het werkt van geen kant.
Goede raad is altijd welkom.

m.vr.groet

John

tilkema 10-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

een geweldige machine. neemt de plaats in van de senseo
geen moment spijt van gehad. Lekkere koffie in een tel klaar. Alleen heel jammer dat de machine niet automatisch stopt. je moet goed opletten. verder heel tevreden en de nieuwe smaken zijn ook prima.

Sigismunda 10-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Lekkere koffie en veel variatiemogelijkheden. Ik ben heel enthousiast. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.

pip2009 10-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Dit is een perfecte koffiemachine, alleen, er kleeft een enorm nadeel aan. Niet aan de machine, maar aan de aanschaf van de koffie...in één woord: peperduur!
Ik heb de machine, hoe naar ook, weggedaan, en ben over gegaan op een duurzaam apparaat van DeLongi. Ik kan nu voor hetzelfde geld 60 kopjes koffie maken, inplaats van 8, dat is wel iets om over na te denken!!

Gulika 10-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Sinds ik de D.C. gebruik, is de gewone koffie voor mij niet lekker meer.Dat zegt genoeg denk ik.
Jammer is, dat de smaken die via Internet te verkrijgen zijn, duurder zijn dan in de winkels en mede door de grote hoeveelheid die dan besteld moeten worden om de cupjes zonder bezorgkosten thuis te krijgen, kom ik er niet toe om te bestellen via Internet. Jammer want er zijn nog een aantal smaken die ik graag zou willen proberen.

macpat 10-11-2010

geweldige machine
gebruiksvriendelijk
en heeeeeeeeerlijke koffie absoluut aanrader

barek 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Dit koffieapparaat is geweldig,makkelijk in gebruik,
en zo ontzettend leuk om te zien.

Bonvis 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Heerlijk koffie in allerlij smaken, makkelijk te maken, mooie vormgeving, goed en makkelijk schoon te maken. In een zin? Een engeltje die over je tong piest.

Anoniem 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

De koffie drinken waar ik zin in heb op welk moment dan ook.
Heerlijk.

Het enige minpunt vind ik de prijs. Deze is in een par maanden ongeveer 20 cent gestegen. In het buitenland zijn ze stukken goedkoper.
Door de prijs wordt ons gebruik wel afgeremd.

gabydejager 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Lekkere koffie, maar je moet zelf de hoeveelheid regelen, das minder.

reint trengers 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Prima koffie en andere mogelijkheden, ik wissel regelmatig af. Ik vind het alleen relatief duur, heb meerdere koffiezetapparaten Als de prijs zou dalen zou ik deze vaker gebruiken

anoniem30 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Ik heb het apparaat sinds mei dit jaar. Ik ben er vanaf het begin zeer tevreden over. Ziet er leuk uit en de koffie is erg lekker. Mijn dochter is dol op de ice tea en ik heb bijna alle smaken al geprobeerd.

Lekker om te kunnen variëren met de smaken. De nieuwe smaken ga ik binnenkort bestellen.

kranstauber 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

het is heerlijke koffie maar het app. word erg smerig
vooral in het huis waar je de cub houder in schuif
dikke klonten met ouwe melk echt heel smerig moet het app om de dag schoonmaken anders lekt het ernaast.
dat vind ik echt tegen vallen en zal hem dan ook niet weer kopen jammer want de koffie is erg lekker.

Leon10b 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Super apparaat! Ideaal en gebruiksvriendelijk. En keuze genoeg in smaken!

RINUSRITA 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

De soorten koffie smaken zijn heel lekker en ook de chocolademelk

101bubbles 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Sinds ik de Dolce Gusto heb drink ik weer met heel veel plezier een kopje koffie. et is een stijlvol apparaat, makkelijk te bedienen. Het water is vlug op temperatuur. En de diversiteit van smaken koffie is geweldig.
Toppie.

taartje343 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

de smaak van de koffie met melk (mijn favoriet) smaakt perfect uit deze dolce gusto.. de verschillde smaken maakt het apparaat perfect voor mij

dolce 1970 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

prima apparaat, perfecte smaak.
naar ieders sterkte te maken.
sterk minpunt is echter de prijs van de koffie en de accessoires op de site.

achternaamvoornaam 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

de smaak gaat het om. ik zou meer smaken willen om te kunnen kiezen. 't is niet moeilijk om te bedienen en de vormgeving vind ik erg tot de verbeelding spreken. weer 'ns iets anders verfrissends. ik denk wel dat tie lang meegaat.

cheetah7984 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Helaas is mijn apparaat al opgestuurd voor reparatie vandaar dat duurzaamheid bij mij een 6 krijgt.
Mijn apparaat maakte ontzettend veel lawaai, kreeg geen schuim meer op verschillende koffie soorten en koffie werd niet meer warm.
Hopelijk heb ik hem snel weer terug, want de koffie is héérlijk, wel erg duur aan het worden!!!

Kim Di Pietro

nat2402 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Super apparaat! Een heleboel verschillende smaken koffie, thee en chocolade te bereiden.

gonnievanaken1982 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

Heerlijke koffie die je zelf naar sterkte kan maken. Er is veel keuze alleen niet alles is verkrijgbaar in de winkel. De cupjes zijn duur maar het is de moeite waard. Het enige wat ik af en toe lastig vind is dat je er bij moet blijven wanneer je koffie maakt (wat ook weer een voordeel is omdat je dan zelf kan kiezen hoe je de koffie maakt). Doosjes waar capsules inzitten zijn vrij lomp dus lastig op te bergen. Hier heb je wel weer leuke rekjes voor alleen vind ik dat er niet heel veel capsules in passen.
Maar al met al echt geen spijt van mijn aankoop!!!!

Roel1000 09-11-2010
Geschreven voor: Krups Dolce Gusto Melody 2

De mogelijkheden qua apparaat zijn beperkt. Zit geen automatische afslag in bij volle kop, wellicht bij het nieuwe exemplaar wel. Daar heb ik mij nog niet in verdiepd