De’Longhi Rivelia Rivelia EXAM440.55.g

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi Rivelia Rivelia EXAM440.55.g op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

F. van den Heuvel 24-08-2024

Uitstekend!

Ik kon dank aan review de DeLonghi Rivelia testen. Dit volautomatische espressomachine heeft me aangenaam verrast met zijn gebruiksgemak en intuïtieve bediening! Vanaf het moment dat ik de machine uit de doos haalde, was de installatie een fluitje van een cent. De duidelijke handleiding en het eenvoudig te volgen installatieproces maakten het binnen een paar minuten mogelijk om mijn eerste kop koffie te zetten. Het Bean Switch System is een briljante toevoeging, waardoor ik gemakkelijk kon schakelen tussen verschillende soorten koffiebonen zonder dat smaken door elkaar gingen lopen iets wat bij ons thuis altijd hebben gewild vooral als je in de avond een lekker decaf bakkie wilt nemen. De Bean Adapt Technology zorgt ervoor dat de maling en extractie optimaal worden aangepast aan de bonen, wat resulteert in een perfecte kop koffie. Het melkreservoir leverde zijdezachte, schuimige melk voor mijn cappuccino’s, cortado's en cafe latte's en ik kon de schuimdikte eenvoudig aanpassen naar mijn voorkeur. Een plus punt is dat je verschillende profielen kan instellen en dus iedereen zijn sterkte en koffie routine niet steeds opnieuw hoeft aan te passen, kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Stil
  • Diverse profielen in te stellen
  • Bonen switch in een hand omdraai

steffan1993 24-08-2024

Een enorm fijn apparaat met super personalisatie

Ik heb dit product nu ongeveer 2 weken in ons huishouden. Ik was al een langere tijd op zoek naar een goed koffiezetapparaat dat wat meer kan dan een gewoon (filter)koffieapparaat.

Ik moet zeggen dat heel veel aspecten die dit koffiezetapparaat heeft het gebruikersgemak dienen. Zo kan je elke kop koffie/cappuccino/espresso en nog veel meer tot in de details personaliseren. Zo ben ik meer van een sterkere bak dan andere mensen in ons huishouden. Dit hebben wij dus allemaal gekoppeld aan ons eigen profiel, zodat je met een druk je eigen bak koffie hebt.

Daarnaast zijn de opties enorm, tot meer of minder schuim bij de cappuccino, een ijskoffie of juist een coffee to go als ik naar werk rijd. Als laatste was de optie tot filterkoffie een must bij ons, want soms is er niks zo lekker als filterkoffie. Deze optie is hier ook, wat ook enorm fijn is.

Als er een puntje zou moeten zijn, wat mijn vrouw aangaf dan is het voor haar dat de schuim niet dik genoeg is.

Ik heb tevens dit product mogen testen.

Pluspunten

• Personalisatie
  • Optie tussen bonen en filterkoffie
  • Mogelijkheden
  • Warm en koud

Minpunten

• Schuim niet dik genoeg

Toine 24-08-2024

Goede koffie met een paar minpunten

Ik heb deze machine nu 3 weken getest en ben niet helemaal tevreden over het apparaat. Laat ik positief beginnen. Het apparaat is makkelijk te bedienen met een handig touchscreen dat intuïtief werkt. Je hebt de keuze uit veel verschillende koffiespecialiteiten en ook heet water en hete melk. Je kan gemakkelijk je iegen profiel aanmaken. Het dubbele bonenreservoir maakt het gemakkelijk om tussen verschillende bonen te wisselen. Ook is de machine stil en compact. De grijze kleur past echter misschien niet in elke keuken. Het reinigen doet ie grotendeels zelf en is eenvoudig dankzij de duidelijke instructies op het scherm. Het apparaat heeft echter ook een aantal minpunten. Allereerst zijn dat de kleine residubak en waterreservoir. Ik vind het apparaat onvoorspelbaar. Soms stopt ie halverwege of schiet ie in een spoelstand. Soms heb je een straaltje koffie, maar soms zet ie de koffie letterlijk druppel voor druppel. De machine oogt door het grijze plastic een beetje goedkoop. De koffie is goed op temperatuur en het melkschuim is ok.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • verwisselbare bonen
  • compact

Minpunten

• wisselvallig gedrag
  • kleine residubak
  • klein waterreservoir
  • geen topdesign

Mbirx 19-08-2024

Compacte koffiemachine

Ik heb deze enkele weken mogen testen. Wat een fijne koffie machine. Hij werkt met een touchscreen en legt alles duidelijk uit. Het apparaat reinigt zichzelf en heb daar dan ook geen omkijken mee aan. De melkopschuim resultaten zijn boven verwachting. Hier kun je een lekker kopje koffie meezetten die zeker niet onderdoet voor de koffie die je in de horeca krijgt. De koffiemachine geeft een uitgebreide keuze aan koffies die deze kan zetten.

Pluspunten

• Compact design
  • Zelf reinigend
  • Goed melkschuim

IZ 17-08-2024

Top machine!

Goede machine, weinig geluid en warme koffie met stevig melkschuim. Het menu begeleid je goed door de machine en keuzes heen. Er is veel mogelijk qua instellingen.

Koffieleutje 12-08-2024

Erg fijne machine! Raad hem zeker aan!

Het is een hele fijne machine met melkopschuimer. De machine heeft veel verschillende opties om koffie te zetten. De lattecrema cool is ook erg fijn om iced cappuccino te maken. Ik raad het apparaat zeker aan!

Pluspunten

• Lekkere warme koffie
  • Veel opties
  • Gebruikersprofielen
  • Makkelijk bedienbaar
  • Compacte machine

Constance 29-07-2024
  • Product gekregen

Zeer goed

Geweldig apparaat en je kunt er zoveel verschillende koffie soorten mee zetten . En ook verschillende profielen erin zetten . Super apparaat

Pluspunten

• Super mooi apparaat
  • Geweldige koffie
  • Super geweldige cappuccino

j***********@h********** 20-06-2024

Top bonenmachine

Prima product volgens het advies van EP Beerepoot. En zeker makkelijk in onderhouden.

Pluspunten

• Alles in 1
  • Ook voor thee te gebruiken

t***********@g******** 07-06-2024

Super mooie machine, erg blij mee met deze aankoop.
Ook goed geholpen bij van Amelsvoort in Oisterwijk

KW 08-05-2024

Mooi design, goede prijs, lekkere koffie

Het is een prachtig apparaat. Mooi en slank vorm gegeven.
Voor de installatie wordt je door een menu begeleiding voor het eerste gebruik. Alle instellingen komen langs.
Maal graad is makkelijk aan te passen. En hoewel de koffie net iets minder lekker is dan uit een piston machine is dit gemak wel heel erg fijn. Een kopje koffie zetten duurt voor ons drukke gezinsleven nu een stuk minder lang.

Pluspunten

• Compact voor volautimaat
  • Mooi
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Net iets minder lekker dan uit een piston