WMF Perfection CP813D Perfection 660 CP813D10 Volautomatische koffiemachine

• Test panel 7.8 okt 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Perfection CP813D Perfection 660 CP813D10 Volautomatische koffiemachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

RoyyoR 22-08-2024

Mooi design en heerlijk genieten

Mijn eerste ervaring met de WMF Perfection 660 koffiemachine was buitengewoon positief, vooral omdat ik geen doorgewinterde koffiekenner ben, maar toch direct het verschil merkte. Deze koffiemachine is bij uitstek geschikt voor de beginnende koffieliefhebber, dankzij de intuïtieve bediening en het gemak waarmee je je eerste kop koffie kunt zetten.

Eenvoudig in gebruik:
Vanaf het moment dat ik de machine uit de doos haalde en aanzette, was ik aangenaam verrast door hoe eenvoudig alles in zijn werk ging. Er is geen complexe handleiding nodig om te begrijpen hoe je een heerlijke kop koffie kunt bereiden. Binnen enkele minuten had ik mijn eerste kop koffie gezet en ja mijn vrouw ook ;) Zonder gedoe of frustratie. Dit gaf me meteen vertrouwen in de WMF Perfection 660.

Volle, rijke smaak:
De smaak van de koffie was vol en rijk, precies zoals ik het graag heb. Voor iemand die nog niet veel ervaring heeft met het zetten van koffie, is het geweldig om te weten dat je met deze machine vrijwel altijd een goed resultaat krijgt. Natuurlijk blijft koffiezetten deels een persoonlijke voorkeur, maar deze machine maakt het eenvoudig om je smaak te verfijnen en je favoriete instellingen te vinden. Daarbij is de favorieten knop erg makkelijk. 1x Goede koffie gemaakt, onthouden en genieten.

Consistente temperatuur:
Wat deze koffiemachine bijzonder geschikt maakt voor beginners, is de consistente temperatuur van de koffie. Elke keer dat ik een kopje zet, is de koffie perfect warm, zonder dat ik hoef te prutsen met instellingen. Dit zorgt ervoor dat je keer op keer kunt genieten van een heerlijke kop koffie, zonder dat je bang hoeft te zijn voor een te koude of te warme drank.

Verschillende koffievarianten:
De WMF Perfection 660 biedt verschillende vooraf ingestelde koffievarianten, zoals cappuccino, espresso en latte macchiato. Dit geeft je de kans om op een laagdrempelige manier verschillende soorten koffie uit te proberen,zonder dat je ingewikkelde aanpassingen hoeft te doen. Vooral de cappuccino viel bij mij in de smaak, dankzij de perfect opgeschuimde melk. Voor een beginner is het fijn om te weten dat je met één druk op de knop kunt genieten van een koffiespecialiteit die altijd goed is.

Personalisatie:
Een ander aspect dat deze machine perfect maakt voor beginnende koffieliefhebbers, is de mogelijkheid om persoonlijke instellingen op te slaan via het touchscreen-display. Dit betekent dat je, zodra je jouw ideale kop koffie hebt gevonden, deze eenvoudig kunt opslaan en steeds opnieuw kunt zetten zonder steeds opnieuw te moeten experimenteren.

Eenvoudig onderhoud:
Wat het onderhoud betreft, hoef je je ook geen zorgen te maken. Het Click & Clean systeem maakt het schoonmaken eenvoudig, waardoor je machine in topconditie blijft zonder veel tijd of moeite te investeren. Dit gebruiksgemak is een groot voordeel voor iedereen die nog niet bekend is met het onderhouden van een koffiemachine.

Stijlvol design:
Tot slot is het design van de WMF Perfection 660 een fijne bijkomstigheid. Het strakke, moderne uiterlijk past in vrijwel elke keuken, en door het compacte formaat is hij ideaal voor wie niet veel ruimte heeft. Oja en de wieltjes maken het makkelijk om eens te poetsen rondom je koffiemachine.

Conclusie:
Kortom, de WMF Perfection 660 is de perfecte koffiemachine voor de beginnende koffieliefhebber. Het biedt gebruiksgemak, constante kwaliteit en de mogelijkheid om op een eenvoudige manier verschillende koffiestijlen uit te proberen, allemaal in een stijlvol en compact ontwerp. Deze machine maakt het voor iedereen mogelijk om te genieten van een heerlijke kop koffie, ongeacht je ervaring.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit

Minpunten

• Maakt soms wat lawaai

Shana 21-08-2024

Mooie design en lekkere hete koffie

Zeer mooie design
Hete koffie
Veel koffiekeuze ( aanpasbaar)
Grote waterreservoir
Lekker koffie

Pluspunten

• Hete koffie
  • Veel keus
  • Grote waterreservoir
  • Mooie design alles is mooi weggewerkt

Minpunten

• Kleine afvalbak

Chantal van Riemsdijk 20-08-2024

Restaurant waardig koffie apparaat

Afgelopen week dit koffiezetapparaat mogen ontvangen. De eerste gedachte die bij mij opkwam was wow wat een groot apparaat en wat een opties zitten erop. Na een korte maar duidelijke installatie was het tijd om het apparaat te gaan testen. Aangezien man lief van de espresso is en ik van de latte machiato zijn het twee verschillende dingen. Het apparaat is zeer makkelijk in gebruik. Je kiest gewoon je koffie die je wilt en is deze helemaal naar jouw smaak kan je die ook heel makkelijk in je profiel zetten je hebt per profiel een aantal favorieten koffies die je in kan stellen. Na het gebruik van het koffiezetapparaat met een melkproduct vraagt hij of je de melk slangetje wilt reinigen. Dit kan zowel via het apparaat als handmatig. Als je het handmatig doet moet je wel meer dingen uit elkaar halen maar ook dat valt reuze mee. Nu een paar dagen goed in gebruik en ik moet zeggen dat dit apparaat echt mijn verwachtingen overtreft.

Pluspunten

• Compact
  • veel programma's
  • stil

Dirk-Jan 19-08-2024

Nooit meer anders

Het uiterlijk van dit apparaat is echt stijlvol. Mooie vormgeving, roestvrijstaal, en een groot en duidelijk bedieningspaneel via een touchscreen. De keuze is echt reuze bij deze koffiemachine. Er zijn standaard 19 verschillende dranken die je kunt kiezen. Op dit moment drink ik de espresso, lungo en italiaanse cappuccino het meest. De thee moet ik nog een keer uitproberen. Wat helemaal top is is dat je zelf profielen kunt aanmaken met je eigen favorieten en hierbij ook de sterkte en het aantal ml in kunt stellen, op deze manier hebben mijn vrouw en ik zelf onze eigen instellingen snel bij de hand. De warmte van de koffie is echt goed vergeleken met andere apparaten. Het opschuimen van de melk wat volautomisch gaat is perfect. Schoonmaken gaat ook eenvoudig en de machine geeft duidelijk aan wanneer en hoe je het beste kunt schoonmaken. Wij zijn echt heeeel tevreden over de koffiemachine van WMF!

Pluspunten

• Temperatuur van de koffie
  • Profielen
  • Smaak
  • Geluidsniveau

Tijmen 18-08-2024

De WMF koffiemachine is veelzijdig.

Deze machine valt direct op door zijn stijlvolle design. Het elegante uiterlijk, de roestvrijstalen afwerking en het grote, intuïtieve touchscreen-bedieningspaneel maken het tot een echte eyecatcher. Met een indrukwekkende selectie van 19 verschillende dranken biedt het apparaat volop keuze. Een handige extra is de mogelijkheid om persoonlijke profielen aan te maken, waarbij je de sterkte en hoeveelheid koffie naar wens kunt instellen. De temperatuur van de koffie is in vergelijking met andere machines uitstekend, en het automatische melkopschuimsysteem functioneert perfect. Bovendien is de machine gemakkelijk schoon te maken, met duidelijke instructies die aangeven wanneer en hoe dit moet gebeuren. Wij zijn ontzettend tevreden met onze WMF koffiemachine!

Pluspunten

• Stijlvol design
  • Grote variëteit aan dranken
  • Aanpasbare profielen

Minpunten

• Prijs

Annet 16-08-2024

Veel koffie specialiteiten

Deze koffiemachine heb ik nu ruim 2 weken in gebruik.
Fijn apparaat, snelle installatie. Veel koffiekeuzes en melkvarianten, daarin ook een nitro koffie!

Onderhoud is makkelijk en de onderdelen daarvoor zitten in het apparaat verwerkt wat natuurlijk erg handig is,

De WMF is snel opgewarmd en tussen de vele koffie specialiteiten kun je ook nog extra dingen instellen als pre fusietijd, sterkte , grootte en temperatuur van de koffie.

Ook heel handig is dat je 2 koppen tegelijk kan zetten of een hele kan.
De waterbak is lekker groot zodat je die niet al te vaak hoeft bij te vullen.

En het belangrijkste! Echt lekkere koffie

Pluspunten

• Veel koffie specialiteiten
  • Kan ook 2 koppen of een kan zetten
  • Snel opgewarmd

peterva 15-08-2024

toen mijn nieuwe koffiemachine binnen kwam weet ik nog toen ik hem uitpakte. ik aangenaam verrast door hoe mooi hij eruitziet. Aangezien ik dol ben op latte macchiato, heb ik hem direct uitgeprobeerd. En ik moet zeggen, het smaakt net als in een café – heerlijk, met perfect melkschuim. Wat ik fijn vind aan deze machine is dat er een grote keuze is uit welke soorten koffie je kan maken. De watertank van 3 liter is ook superhandig; je hoeft niet na elk kopje koffie het water bij te vullen. Een ander groot voordeel is dat de machine je stap voor stap door het proces leidt, zodat je eigenlijk niets fout kunt doen. Qua geluid is hij opvallend stil, je hoort hem bijna niet. Er zijn 5 maalstanden en je kunt tot 3 profielen opslaan, zodat je niet telkens alles opnieuw hoeft in te stellen. Ook het schoonmaken van de lekbak en koffiedikbak is een fluitje van een cent.

j***********@h********** 14-08-2024

WMF 660L

Ik mocht de WMF 660L testen. Het is een prachtig apparaat wat ook nog eens redelijk stil is in het gebruik. Het instellen bij het eerste gebruik is heel erg gemakkelijk en wijst zichzelf. Daarna kun je gelijk aan de slag met de verschillende koffie varianten. De temperatuur van de koffie is heel erg goed. Je kunt elke koffie variant ook nog eens wijzigen in hoeveelheid en sterkte. Naast de gewone koffie heb je ook nog de melk varianten. Het melkreservoir is van glas en gemakkelijk schoon te houden. Daarnaast is de reiniging na het gebruik ervan gemakkelijk en snel. Het enige nadeel is dat je niet bij de zetgroep zelf kunt. Het waterreservoir is groot, het reservoir voor de bonen niet heel groot. Het opvangbakje voor koffieresidu is goed toegankelijk net als het lekbakje. Het apparaat is stevig net als de gebruikte materialen. Over het gebruikers menu is ook goed nagedacht en zit goed in elkaar. Voor elke gebruiker is er de mogelijkheid om een persoonlijk profiel aan te maken. Ik vind de prijs aan de hoge kant, maar je krijgt daar zeer zeker een goed en fijn apparaat voor terug.

Pluspunten

• uiterlijk
  • gebruik
  • onderhoud
  • Alles naar smaak in te stellen

Minpunten

• Vrij prijzig
  • Soms een storing

euito 14-08-2024

heerlijke koffie met voor iedereen zijn favoriete keuze.

Mijn dag begint en eindigt altijd met een kop koffie. Pas dan ben ik helemaal wakker smorgens en kan ik goed slapen s’avonds. En overdag gaan er ook wel een paar bakjes doorheen. Daarom zochten we een koffiezetapparaat die goede koffie kon zetten. Mijn vriendin is meer van de bijzondere koffie (flat white, cappuccino, ijskoffie) en ik ben meer van de espresso en ristretto. We zochten dus een apparaat die dit allemaal kan zetten. Dit apparaat kan zelfs 19 soorten zetten, dus voor ieder wat wils. En het kan zelfs met twee tegelijk. Dus twee espresso in de tijd van één. Het moet dan trouwens wel hetzelfde drankje zijn. Dus niet één cappuccino en één ristretto tegelijk. Maar dit werkt wel ideaal bij verjaardagen (waar mensen toch vaak een beetje hetzelfde drinken). Je bent dan sneller uit de keuken. Het geeft erg lekkere koffie. Schoonmaken van het apparaat kan hij zelf en gaat super makkelijk. Ik ben er zeer over te spreken. Op naar vele lekkere bakjes koffie. ik heb dit product met korting mogen kopen om te testen.

Pluspunten

• veel keuze
  • grote waterreservoir

Minpunten

• klein bakje voor koffiebonen

d*******@h********** 14-08-2024
Een mooi en gebruiksvriendelijk apparaat. Duurt wel even voor je 1 bakje gezet hebt. Dus voor grote gezelschappen is hij niet echt snel.

k*****************@g******** 13-08-2024
Wat meteen opvalt bij deze machine is het prachtige design/uiterlijk van dit apparaat. Het is echt een Eye-catcher in de keuken! Het apparaat is voor een volautomaat redelijk compact. Voor mij is het minder handig dat het waterreservoir er van bovenaf moet worden ingezet waardoor het hier wat krap wordt met het keukenkastje erboven. De machine functioneert verder erg goed. De bonen worden vrij stil gemalen. Het vak voor de bonen is niet heel groot maar dit zorgt er wel voor dat je bonen langer vers blijven. Er zijn echt heel veel keuzes om verschillende soorten koffie te maken, zelfs koude opties! De melkopschuimer werkt perfect en zowel de koffie als de melk hebben een goed warme temperatuur. De koffie smaakt heerlijk! Onderhoud aan deze machine gaat gemakkelijk en snel. De meeste onderdelen mogen in de vaatwasser. Ook het glazen melkreservoir is gemakkelijk in de vaatwasser te reinigen en bergt makkelijk op in de koelkast. Al met al een hele fijne machine waarvoor wel diep in de buidel moet worden getast maar voor een stukje design heb ik wel wat extra over

Will038 12-08-2024

De perfecte koffiemachine

Momenteel gebruik ik deze koffiemachine alweer een tijdje, maar ik moet zeggen dit is de beste koffiemachine die ik tot nu toe gehad heb en ik ben een echte koffieliefhebber. De machine is gemakkelijk te gebruiken en alle opties die er op zitten zijn gemakkelijk te gebruiken en spreken voor zich. Alles is goed en makkelijk in te stellen waardoor je voor een ieder de koffie kan maken zoals hij of zij dat wil. Daarnaast is de machine gemakkelijk schoon te maken en werkt dit soepel. Je kan dit makkelijk aan geven en de machine is goed te reinigen. Daarnaast merk ik bij het uit elkaar halen van de onderdelen dat het gemaakt is van goede materialen en dat voel je ook als je het vast hebt. Zoals aangegeven gebruik ik deze machine alweer een tijdje maar kan nog geen minpunt tegen komen en denk ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Dit is een echte aanrader voor een ieder die gek is op goeie koffie en die een machine wil die perfect is en waar een hele hoop mee kan. Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• kwaliteit
  • opties

vincent 10-08-2024

koffie zoals bij een café

De koffie die uit deze machine komt smaakt echt fantastisch. Het appraat is wel ietsje groter dan ik had verwacht, en mijn keuken is niet zo groot dus hij neemt best wel wat plaats in. Ik heb een toch wel een goede plaats gevonden in de hoek van mijn aanrecht. Het apparaat is stiller als ik verwacht had en het is ook relatief snel met meerdere bakjes koffie maken voor als je bezoek hebt. Wat ik ook nog heel erg fijn vind is het instellen van profielen zodat je niet altijd weer je bakkie moet samen stellen. Al met al kan ik dit apparaat aanbevelen

I*********@g******** 09-08-2024
Een heel mooi apparaat wat echt luxe uitstraalt. De ledverlichting onder is erg chique. Je voelt ook aan het materiaal; hier is niet op ingehouden.
De installatie (via indtructies op het display) is erg makkelijk net als de bediening.
Ook de instructies om de slang voor de melkschuimer te reinigen via het apparaat is erg goed.
Dan de koffie - die is heel lekker. De eerste cappuccino die ik zette was meteen top met verschillende lagen zichtbaar in de koffie zelf. Dit word elke ochtend met een smile koffiezetten.

yannick 09-08-2024

We testen nu al 1 week de WMF Perfection 660 en zijn erg enthousiast. Het instellen is eenvoudig en wordt stap voor stap uitgelegd. Nadat alles is ingesteld, kun je snel beginnen, vooral na het installeren van de Claris-waterfilter. De machine ziet er stijlvol uit en het omgevingslicht maakt het een echte eyecatcher in de keuken. Het instellen van de profielen is handig voor dagelijks gebruik; ik houd van sterke koffie in grote koppen, mijn vrouw van kleine, middelsterke kopjes. Eenmaal ingesteld, werkt alles met één druk op de knop. De machine is stil en de koffie smaakt geweldig, met een perfecte crema, net als in een café. De melkdranken zijn eenvoudig te maken. Het melkschuim is fantastisch en de reiniging is eenvoudig. Het 3-liter waterreservoir is ruim, wat betekent dat je minder vaak hoeft bij te vullen. De reiniging van de lekbak en koffie residubak is ook makkelijk.. Ik doe ze zonder problemen in de vaatwasser. We zijn zeer tevreden en kunnen deze machine nu al van harte aanbevelen!

Daan 09-08-2024

Heerlijke koffie in huis

Om te beginnen is het een mooi vormgegeven apparaat dat mooi past in de keuken. Het materiaalgebruik is goed en je ziet en voelt dat het een degelijk apparaat is. Qua grootte ben ik ook tevreden, hij is niet te groot en ook nog licht genoeg om te verplaatsen. Het instellen en vullen van bonen en water gaat makkelijk en de eerste kopjes koffie zijn erg goed. Lekkere volle espresso smaak en crema laagje. Ook de koffie varianten met melk komen perfect uit het apparaat en smaken heerlijk. Het scherm is goed afleesbaar en de menus zijn handig en logisch. Het geluidsniveau is ook aanvaardbaar en valt dus goed mee. Het onderhoud is makkelijk zelf te doen en schoonmaken en leegmaken van de lekbak gaan snel en gemakkelijk.

erp11 09-08-2024

lekker en ruime keuze

Heb deze koffiemachine nu een paar dagen in huis, en ik moet zeggen het is het geld dubbel en dwars waard, we drinken over de gehele dag koffie maar mijn vrouw houd van milde koffie en ik van sterke koffie, dus hebben we verschillende profielen aangemaakt, ook latta is gemakkelijk te maken, Na de registratie krijg je ook nog eens 2 koffieglazen thuisgestuurd, ik dacht dat duurt zeker weer een paar maanden maar heb ze nu al in huis, dat zegt wat over de service. deze koffiemachine is echt ideaal, want je kunt echt alles naar je hand zetten en ook nog eens vastzetten, heb de koffiemachine ook aangesloten op Wifi, maar mij is nog onduidelijk wat de functie hiervan is. De handleiding is in het Nederlands en dat is ook erg belangrijk. Kortom helemaal geen spijt van en gewoon een lekker bakje koffie.

Pluspunten

• persoonlijk maken
  • snel
  • weinig geluid

Minpunten

• waterbak aan de achterkant

Jean 09-08-2024

Compact Design en Uitstekende Koffie

Met veel plezier opende ik de koffiemachine van WMF. De verpakking was simpel en zonder overbodige materialen, wat ik erg waardeer. Het stijlvolle ontwerp in zwart en zilver ziet er erg chic uit en past perfect op mijn aanrecht. De compacte grootte is ideaal voor mijn kleine keuken. Na het uitpakken volgde ik de stappen op het grote, duidelijke display om het aanbevolen reinigingsprogramma voor de eerste keer op te starten. Daarna maakte ik mijn eerste koffie, een heerlijke koffie crema, die uitstekend smaakte. Ik heb ook de ontbijtkoffie en cappuccino geprobeerd; beide waren net zo lekker. Het geluidsniveau tijdens de bereiding is niet te luid, wat een pluspunt is. Een klein aandachtspunt is dat je ervoor moet zorgen dat de afstand van waar de melk uit komt tot het kopje niet te groot is. Als de melk te ver moet vallen, kunnen er kleine spetters op de machine terechtkomen. Dit kan eenvoudig worden voorkomen door de uitstroom van de melk dichter bij het kopje te plaatsen. Wat ik echt fijn vind aan deze WMF koffiemachine, is de veelzijdigheid. Er zijn talloze programma's beschikbaar voor zowel warme als koude dranken (de koude moet ik nog proberen). De bediening is intuïtief en eenvoudig, zelfs als je niet zo technisch bent aangelegd. Al met al kan ik deze machine iedereen aanbevelen die op zoek is naar een betrouwbare en stijlvolle koffiemachine.

Pluspunten

• Erg stil
  • je kan profielen opslaan

mattswing 09-08-2024

Koffiemachine met veel mogelijkheden

Geweldige koffiemachine met veel functies en keuzes. Je kunt er echt alle smaken mee maken. Ook kun je zelf de sterkte helemaal instellen. Het design is ook prachtig. Straalt luxe uit. Fijn om schoon te maken is machine ook, geen ingewikkelde toestanden. In een handomdraai ben je klaar. Makkelijk door te spoelen en te reinigen. Ik ben er ontzettend blij mee en raadt deze koffiemachine zeker aan. Top!

Pluspunten

• Veel opties
  • Gebruikersvriendelijk

Nicksebas1992 09-08-2024

Heerlijke koffie!

Als echte koffieliefhebber al enige tijd opzoek naar een vol automaat met melkopties. Onlangs de WMF aangeschaft, ik kan niks anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Overal is over nagedacht, echt overal. Van het automatische spoelprogramma tot het maken van je eigen profiel. Wat ik ook erg prettig vindt is dat je kopje niet op het rvs komt waardoor je lekbak super mooi en krasvrij blijft. Het was even puzzelen met bet afstellen (molen en ml) maar via het boekje erg uit gekomen. Echt blij mee en zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Maalgraad instellen
  • Gemakkelijke schoonmaak

baby_becca 08-08-2024

Mooie volautomaat met melkspecialiteiten

Ik heb de WMF Perfection 660 ruim een week in bezit en deze wordt volop gebruikt bij mij thuis. De installatie ging soepel met gebruik van het boekje en de verhelderende plaatjes. Het vullen van waterreservoir en bonenreservoir wijst zich vanzelf. Als 1 van deze 2 op is dan geeft het apparaat het aan tijdens het koffiezetten en heb je tijd om dit aan te vullen.

Het is een plaatje om te zien, met chroom en zwart. Ik vind wel het apparaat vrij groot. Als je een ruime keuken hebt is dit echter geen probleem. De melkhouder kan je alleen aan de rechterkant plaatsen. Het is dus handig als je koffieapparaat in een linkerhoek staat in de keuken.

Fijn is dat deze machine ook speciaal voor melkspecialiteiten is, dus als er bij je thuis ook veel cappucino of andere melkspecialiteiten worden gedronken is dat erg prettig. De melkhouder is van glas, wat ik heel fijn vind want duurzaam en deze is compact zodat je deze in de koelkast kan opbergen. Als je ziet dat de melk bijna op de bodem is dan moet je bijvullen want ik heb gemerkt dat je niet tijdens het koffiezetten de melk kan bijvullen en dat het apparaat dan weer verder gaat met koffiezetten waar die was gebleven. Je kan het melkslangetje na elk gebruik doorspoelen waardoor dit onderdeel goed schoon blijft. Volgens de gebruiksaanwijzing is het raadzaam om dit onderdeel elke 3 maanden te vervangen uit hygienisch oogpunt.

Er zijn verschillende profielen zodat je je koffie precies zo kan instellen zoals je zelf wilt. Uiteraard is het even uitproberen welke maalstand en hoeveelheid koffiebonen je lekker vind. Ik was zelf Nespresso koffie gewend, en dan is het wel erg zoeken naar de juiste smaak. Ik vind nog steeds mijn Nespresso koffie lekkerder op dit moment. Ook duurt het wat langer voordat je kopje koffie klaar is, maar dat vind ik niet zo erg. Wil je echter gaan voor een goedkoper alternatief per kopje, biologische bonen of meer duurzaam koffiezetten (geen cupjesafval) dan kan ik deze machine van harte aanbevelen.

Pluspunten

• duurzaam
  • melkspecialiteiten

Minpunten

• minder lekker dan nespresso

w***************@h********** 06-08-2024
Laat ik beginnen met te vertellen dat dit ronduit een perfect koffiemachine is. Inmiddels gebruik ik deze machine alweer een mooi tijdje en ben super tevreden. Ik heb deze genomen ter vervanging van mijn vorige machine, maar dit had ik nog eerder moeten doen. De koffie die uit deze machine komt is heerlijk, vooral ook door de vele keuzemogelijkheden die er zijn. Je kan vele verschillende soorten kiezen en makkelijk heerlijke schuimende melk of andere versies toevoegen. Daarnaast is de machine ook gemakkelijk te onderhouden via het programma en gemakkelijk schoon te maken doordat praktisch alles los te halen is en overal over nagedacht is. Ook voelt alles sterk en kwalitatief aan. De gebruikte materialen voelen de prijs waard en ik ben dan ook tot nu toe nog geen minpunten tegengekomen bij deze perfecte koffiemachine. Ik zou deze dan ook aan iedereen aanraden die gek is op goede koffie en kwaliteit waardeert.

Luuk534 03-08-2024

Echte koffiebeleving!

Mijn ervaring met de WMF Perfection 660 koffiemachine is dat er goed aandacht is gestopt in de beleving tijdens het uitpakken. Alles zat mooi verpakt en het voelde als een cadeautje om uit te pakken. De smaak en temperatuur van de koffie zijn allebei goed. Het is ook fijn dat je de temperatuur zelf kan instellen. Ik heb de koffie verkeerd al geprobeerd en dat was echt top! Ik vind de mogelijkheid om een eigen profiel in te stellen heel handig. Iets wat bijna nooit voorkomt. Echter is het wel jammer dat je maar 4 profielen kan instellen en niet op het touchscreen meerdere profielen kan kiezen. Het touchscreen werkt overigens wel heel goed en je merkt dat het van goede kwaliteit is. Qua onderhoud wordt je goed ondersteunt. De machine geeft zelf aan wat hij nodig heeft en voor de 1e reiniging zijn al de schoonmaakmiddelen bijgevoegd. Het design en de compactheid stralen zoals ik al zei echt luxe uit en het apparaat is erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Mooi verpakt
  • Oogt zeer degelijk en luxe
  • Touchscreen functies
  • Schoonmaak geheugensteuntjes

Minpunten

• Maar 4 profielen in te stellen

2magic2 30-07-2024

Chique design WMF 660

WMF heeft dubbel thermoblock techniek waardoor een rijke koffiearoma en perfect op temperatuur is. 17 soorten drank. Je kunt zelf personaliseren en als favoriet zetten. Touchscreen bediening en eenvoudig onderhoud. Makkelijk 2 kopjes tegelijk zetten om samen te genieten. Echt een aanrader deze WMF volautomatische koffiemachine.

Pluspunten

• 17 verschillende draken
  • Touchscreen
  • Makkelijkonderhoud

Minpunten

• prijs

f*********@z******* 30-05-2024

Na lang nadenken hebben wij gekozen voor een WMF volautomatische espresso machine en hebben hier absoluut geen spijt van, de machine is makkelijk in gebruik te nemen en schoon te maken en geeft een heerlijke espresso ☕️ of cappuccino, een sieraad in de keuken, we zijn er erg blij en tevreden over en het is voor iedereen een aanrader, voor oudere mensen makkelijk en jonge mensen een feestje 🎈 de visite is er ook blij mee! Een tevreden koffieleut!!!! Joanna