JURA Impressa S7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA Impressa S7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

TopGun2009 03-01-2009
Geschreven voor: JURA Impressa S7

Deze machine nu ruim een jaar in gebruik. Zeer tevreden! Altijd hete en lekkere koffie. Ik laat het apparaat een keer per 2 maanden een zelfreiniging (tablet) doen, ontkalking een keer per half jaar. Machine is degelijk en werkt naar behoren. Voor mij is Jura HET koffieautomaat merk!

Nicoleh 12-05-2008
Geschreven voor: JURA Impressa S7

Apparaat nu ca 5 mnd in bezit, vind het echt een super apparaat. Makkelijke bediening, vooral met de auto-cappucinator. Heb de koelbeker van Jura erbij gekocht, deze kan de hele dag op de aanrecht blijven staan. (ca. 8) daarna open in de koelkast wegzetten.
Cappucino maken is zo een eitje. Apparaat gekocht via internetwinkel, was de goedkoopste, scheelde 200,00 met andere leveranciers. Zeer goede service. Zat een onderdeel niet bij is gelijk netjes nageleverd. Kunt het apparaat ook ophalen daar. Echt supper lekkere koffie in een paar minuten.

concetto 04-04-2008
Geschreven voor: JURA Impressa S7

Wij hebben een Jura s7 avantgarde, bevalt supergoed. Heerlijke koffie.De smaak en hoeveelheid zijn per persoon aan te passen.
Het enige nadeel is dat je nu meer koffie drinkt dan eerst, zo lekker is de koffe. Veel lekkerder dan Nespresso.

gvanlee 30-01-2008
Geschreven voor: JURA Impressa S7

Top apparaat. Kwaliteit van de expresso is uitmuntend. Aansluiten en in gebruiknemen is een makkie met de handleiding. Klein beetje lawaaiig, maar dat hoort bij het malen van bonen vind ik.

BDC2 05-01-2008
Geschreven voor: JURA Impressa S7

Apparaat nu 3 maanden in bezit. Erg tevreden, iedereen is onder de indruk van het apparaat en de koffie. Tot nu toe 1 keer moeten reinigen (geeft hij zelf aan) en 1 keer het kalkfilter moeten vervangen (geeft ie ook automatisch aan). Smaak en temperatuur van de koffie is perfect. De opschuimfunctie is makkelijk en geeft een goed resultaat. Aanrader!