FrancisFrancis X6 TRIO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de FrancisFrancis X6 TRIO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ErikL2007 10-12-2007
Geschreven voor: FrancisFrancis X6 TRIO

Ik heb dit apparaat zo'n 2 maanden geleden gekocht omdat ik op zoek was naar een betaalbaar apparaat waarmee je snel lekkere koffie kon zetten.

De koffie die uit het apparaat komt is zeer goed te drinken (en dat is natuurlijk het belangrijkste). Aanrader is om het ESE proefpakket te bestellen, ik vind zelf jolly cafe, cafe new york en illy erg lekker.

Ik gebruik het apparaat vooral om capuccino's te maken. Het opschuimen van de melk is even oefenen, maar je het het snel genoeg door.

Een nadeel van dit apparaat vindt ik toch wel dat het van plastic is, het voelt toch wat goedkoop aan, als ik een keer een nieuwe nodig heb zou ik toch voor een metalen uitvoering gaan.

wat ook een nadeel is, is dat het handvat met het stuk er aan waar je de pad in doet erg stroef in het apparaat draait. Je hebt 3 standen die je kan selecteren, maar ik kan hem alleen in de 1e krijgen (of je moet erg veel kracht gebruiken) Ik heb ook het idee dat die 3 standen meer voor de sier zijn dan dat ze echt wat doen.