ECM Giotto Premium RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ECM Giotto Premium RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martijn v L. 27-03-2008
Geschreven voor: ECM Giotto Premium RVS

Let wel, ECM is de Rolls Royce onder de espresso-apparaten. En zeker deze. Iedereen kijkt z'n ogen uit als ze het apparaat zien staan, laat staan als ze een espresso voorgeschoteld krijgen.
Aangezien ik niet weet hoe duurzaam deze is, vooralsnog een 8. Zal me niets verbazen als het achteraf toch gewoon een vette 10 moet worden.
Geinteresseerden. koop 'm en je zult geen spijt krijgen.

Maik G 06-02-2008
Geschreven voor: ECM Giotto Premium RVS

Wauw, wat een apparaat.

Toen ons vorige espresso-apparaat er mee stopte wilde we een goeie, degelijke nieuwe hebben en dat hebben we in deze wel gevonden.

Het is even zoeken naar de optimale verhouding tussen de hoeveelheid koffie, de sterkte waarmee je hem aandrukt en de tijd dat het apparaat al aanstaat (hoe langer hij aanstaat hoe beter de koffie!) maar als je die eenmaal gevonden dat kan er geen restaurant of café tegenop.