Krups XN7001 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups XN7001 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Mr. Nout 08-04-2012
Geschreven voor: Krups XN7001 grijs

Een echte koffie connaisseur kan ik mezelf niet noemen, alleen al om het gegeven dat ik geen koffie zonder suiker en melk blief, dan val je natuurlijk al door de mand.
Enne...omdat ik een kopje oploskoffie ook best lekker vind...

Dit gezegd hebbende proef ik wel degelijk een groot verschil tussen een bakkie filterkoffie, een Senseo en een Nespresso.
Een Nespresso bakkie is echt lekkerder, van de sterke diepe smaak en het vollere mondgevoel.

Volgens echte koffiekenners echter is Nespresso het allemaal net niet, overpricede vlakke koffie.
Zal best allemaal, maar ik ben nog geen cafe of restaurant tegengekomen waar ik nu echt een lekkerder kopje espresso gedronken heb, dat mij de ogen en mond hebben doen openen en mij van een Nespresso genezen hebben verklaard.
Ach het is natuurlijk de melk en suiker die het mij niet doen proeven...

Oh ja, gebruiksgemak? Heel gebruikersvriendelijk.
Vormgeving? Mooi design.
Mogelijkheden? Voor een volautomatisch apparaat die koffie moet zetten gewoon goed.
Nee, je kunt geen melk opschuimen en zelf de koffie malen en de druk (bar) instellen, maar wil ik dat allemaal? Neuh...
Duurzaamheid? Weet ik nog niet, maar als ie 2 jaar mee gaat ben ik eigenlijk al tevreden, het is immers geen duur espresso apparaat dat bij iedere koffiezet sessie schoon gemaakt moet worden en je zult met dit apparaat dus concessies moeten doen met betrekking tot duurzaamheid.

lnierop 27-06-2010
Geschreven voor: Krups XN7001 grijs

We hebben de 7001 nu twee weken. De dag nadat we hem hadden besteld, stond TNT al voor de deur. De gebruiksaanwijzing is duidelijk en ook het gebruik zelf is kinderlijk eenvoudig. Na het doorspoelen kun je direct koffie maken. Je hoeft niet eerste een half uur de handleiding door te worstelen.

Hij maakt voor zijn afmeting relatief veel geluid. Maar dat geeft wat ons betreft een beetje het "koffiebonen-gevoel".

Al met al prima automaat!