WMF WMF800 Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF WMF800 Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willeke 30-12-2016

WMF 800 hol hard weg

Geschreven voor: WMF WMF800 Black

De WMF 800 heeft erg veel storingsklachten. De service van WMF houdt niet over, je bent het apparaat lang kwijt en zijn niet oplossingsgericht. Voor een machine van meer dan 1200 euro zou je verwachten dat de kwaliteit inherent is. Eerder hebben wij goedkopere machines gehad die meer kwaliteit bieden. Ik zou deze machine niet adviseren omdat hij veel storingen heeft, lang weg is bij reparatie, reparaties duur zijn. De communicatie over kosten slecht is.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk

Minpunten

• storingsgevoelig
  • slechte klantenservice

Henkeninge 29-12-2013
Geschreven voor: WMF WMF800 Black

Inmiddels een jaar of 5 in gebruik. De machine heeft net zijn eerste servicebeurt gehad. We zijn nog steeds ontzettend tevreden. Hij is zijn geld waard.

c.vander.lee 21-08-2013
Geschreven voor: WMF WMF800 Black

wmf 800 3 jaar in gebruik is 4keer terug geweest naar service voor een degect steeds garantie wmf bij 7000 kopen moet service gedaan worden kosten ongeveer
€400 na drie jaar werkt de koffiemaler niet meer ik vindt dit niet normaal voor een automaat van €1800 dus geen garantie meer

Guido Leenders 05-02-2011
Geschreven voor: WMF WMF800 Black

We gebruiken de machine sinds een maand of zes. Circa 50 kopjes per week, meestal capuccino en espresso. We werken met een onderhoudsschema, want het handboekje is nogal dik en er zijn nogal wat onderhoudsstappen en voorschriften.

Koffie smaakt zeker goed. De machine zelf is helaas niet betrouwbaar, hij staat (wel binnen garantie) regelmatig bij de reparatie na vage meldingen zoals "Doorstromingsfout" of "Ontkalking: 1 minuut" (eeuwigdurend).

Voor de koffie een aanrader, als je weinig tijd hebt of weinig zin om 'm telkens weer op te sturen: niet doen.

Sjon06 16-06-2010
Geschreven voor: WMF WMF800 Black

Het apparaat nu een tijdje in gebruik en het hele gezin is er dol op. Er is nog nooit zoveel koffie gedronken! de machine is door de winkel bij mij thuis geinstalleerd! super service!! Het werkt makkelijk, zeer gebruiks vriendelijke en onderhoud geeft hij zelf aan, gewoon de tekst op display volgen en een kind kan de was doen.Mijn zwager heeft een Jura maar wil nu over stappen op WMF!