Saeco HD8838

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8838 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

aerin 06-08-2014
Geschreven voor: Saeco HD8838

wat een drama dit apparaat, overgestapt van nespresso voor nog betere koffie?? dat is niet gelukt app. lekt water mijn houten aanrechtblad is geruïneerd, meerdere malen terug gestuurd zonder oplossing..het probleem bestaat niet volgens de reparateurs ..apparaat staat naar een paar uur in een plas water..hij staat nu in een plastic bak om mn aanrecht te beschermen..zodra ik gespaard heb koop ik een andere geen Philips meer erg jammer

LeonardK10 20-11-2014

Wat een waardeloos apparaat; bijna 500 gespaarde eurootjes neergeteld voor dit ding. 2 Keer terug geweest bij de leverancies voor reperatie aan de koffietoevoer; De ene keer druppelt dat ding koffie aan de ene kant, en dan weer aan de andere kant. Gek wordt je ervan; en Philips is weer binnen en de klanten staan met een kl... ding op straat. NOOIT meer Philips, helaas is het zo.
En het ergste nog, er is geen sterveling die ons kan helpen; moeten we dan maar weer met een oud koffieapparaat, waar die gemalen koffie in moet, gaan bezighouden??
Philips kom eens over de brug !!!

Rawmol 16-07-2013
Geschreven voor: Saeco HD8838

Helaas moet ik me aansluiten bij de andere beoordelingen: In de twee jaar dat wij dit apparaat hebben is het reeds vijf (!)keer terug geweest ter reparatie: uiteindelijk neem nieuw apparaat gekregen wat bij de eerste inschakeling ook defect bleek....
Goede les: nooit meer een Philips/saeco

Martin0166 24-03-2013
Geschreven voor: Saeco HD8838

Apparaat geeft (als hij werkt) lekker koffie maar veel te koud. Ook het opschuimen van de melk werkt slecht en blijft te koud..
Na aanschaf in 2011, is deze in november 2012 gerepareerd motor was defect, nu na 4 maanden komt er totaal geen koffie meer uit en wordt het apparaat niet meer warm; blijft in zijn verwarmingsfase hangen en start niet door. Kunnen we hem weer aanmelden voor een reparatie van ± 3 weken ??
Voor ons is het een waardeloos apparaat, en kopen nooit geen Philips meer. Voor dit geld mag je toch wel wat meer kwaliteit verwachten.

Andre-boer 04-06-2012
Geschreven voor: Saeco HD8838

Na een aantal jaren een DeLongi espresso te heben gehad. En deze in een foutcode ging staan.
Zijn we op internet gaan kijken. En daar viel de prijs van het repareren iets tegen.
Dus gekozen voor de Philips Saeco HD8838.
We hebben een spijt. Bij het maken van een cappuccino, latte macchiato, caffe latte, caffe lungo.
Loopt het opvangbakje vol. en kun je er maar 4 of 5 maken. En dan is het waterkannetje leeg.
Het melk opschuimen is ook niet je van het.
De eerste keer staat die te bellenblazen.
Hiervoor is die ook al voor weg geweest. we moesten de machine goed instellen.
Volgens ons kan Philips Saeco. nog veel leren van andere merken.
We hebben een iemand gevonden. die de DeLongi gaat maken. En dan gaat de Philips Saeco eruit.

andre-boer 01-07-2012

helemaal mee eens.
Nooit meer een philips apparaat.
Het apparaat kan wel terug naar de services afdeling.
Maar is dat voor de zelfde klacht. dan kan het zijn dat we dat moeten betalen.
EEN PHILIPS NOOIT MEER.

brietje1967 12-09-2011
Geschreven voor: Saeco HD8838

In maart deze machine gekocht met hoge verwachtingen. Ideaal dat je niet apart melk op hoeft te schuimen, toch? Helaas; het is een drama! Al vrijwel direct (na misschien 10 keer automatisch cappucino te hebben gezet) kwam er alleen nog maar lauwe melk uit de machine. De machine is inmiddels 2 keer weggeweest naar Philips maar die zeggen dat hij het prima doet. Schoonmaakmiddel erin, doorspoelen alles geprobeerd, maar het blijft lauwe melk. Ik ben er zeer ontevreden over! Overigens is de espresso/koffie heerlijk, maar daar heb ik hem niet voor gekocht...

brietje1967 31-12-2011

In oktober is de machine weer retour gegaan naar Philips met dezelfde klacht; rampzalige cappuccino. Na 2 maanden wachten en bellen kreeg ik het bericht dat de machine werd gecrediteerd. Inmiddels heb ik het aankoopbedrag via de leverancier retour ontvangen. Een aankoop om heel snel te vergeten!!

Jalowa 06-09-2011
Geschreven voor: Saeco HD8838

Vervolg verhaal betreffende de 8838. Het apparaat is voor de 3e keer weggeweest voor reparatie en zonder voorkennis weer bij mij afgeleverd. Ik pak het niet meer uit Een NIEUW apparaat wat twee dagen heeft gewerkt. Ik heb met een begeleidend schrijven mijn geld terug geëist. Dit schrijven wordt kennelijk terzijde gelegd er komt geen antwoord op. Philips is zeer onbeschofd te noemen. Ik doe er verder niets meer mee, er gaat een berichtje naar kieskeurig en radar.

Jalowa 28-07-2011
Geschreven voor: Saeco HD8838

Het apparaat was na twee dagen defect gaf alleen warme melk en geen opgeschuimde melk, waterlekbak stroomt over na het zetten van twee bakjes koffie. Philips ingeschakeld werd opgehaald door Ecare, het apparaat kwam na drie weken terug en wat denkt u, wederom dezelfde klacht. Weer philips ingeschakeld, men wilde het apparaat weer laten maken, maar dan door een andere firma. Ik ging hiermede niet akkoord en eiste mijn geld terug, Philips is niet van plan geld terug terug te geven. Waarom zult u zeggen, wilt u uw geld terug? Het volgende hiervoor had ik al een koffiezetmachine van Philips de 5730 dit apparaat is in binnen twee jaar tijd 4x voor reparatie aangeboden en ging elke keer binnen een paar dagen kapot. Ik koop NOOIT meer iets van Phiips, overigens zijn zij nog niet klaar met mij ik ga mijn rechtbijstandverzekering hierover raadplegen.

jan33 20-11-2011

Philips/ecare heeft zijn regels dat als het apparaat 2x met dezelfde klacht opgehaald wordt je een vervangend (nieuw) apparaat krijgt (bij mij na ca2 jaar en 1/2 jaarcontinu bij ecare). De service van Phlips is dus perfect. Maar de apparatuur is plastic rommel nog slechter dan vroeger saeco. Wat ik heb gedaan is onmiddelijk het nieuw gekregen apparaat van Philips nieuw in doos op marktplaats verkocht. Maar mensen kijk toch uit als je wat koopt , je ziet toch in de winkel dat het plastic rommel is net zoals de fietsen bij de bouwmarkten en Hema/v&d. en toch kopen en dan klagen...gewoon a merken kopen per categorie en bij Philips is dat Medical systems scheerapparaten en lampen (niet de povere ex-massive armaturen)

Jalowa 27-12-2011

Toch uiteindelijk na lang heen en weer bellen en mailen, mijn geld terug gekregen.

Loes78 20-07-2011
Geschreven voor: Saeco HD8838

Apparaat is gekocht via ING rentepunten en was binnen 1 week kapot. Opschuimfunctie van de melk werkt niet, er zit geen schuim op de koffie maar het apparaat geeft alleen warme melk.
Philips laat deze dan repareren via E-care die het apparaat na 2 weken beschadigd en niet gemaakt retour bracht. PHilips doet hierin niets en uiteindelijk dus weer ter reparatie aangeboden aan E-care. Na de tweede keer kwam het apparaat weer kapot retour en wederom nieuwe beschadigingen op display, chrome rand om display en op de drukknop. ( uiteindelijk nu 5 weken verder en uiteindelijk moet het apparaat weer opgestuurd worden en Philips geeft wederom geen gehoor)
Als dit niet snel beter wordt op gelost dan koop ik nooit meer iets bij Philips. VOor een apparaat van deze prijs mag ik toch wel iets meer verwachten??
Heb tevens 5 weken geleden een klacht per mail ingediend bij Philips maar krijg geen reactie. Ga het nu met een aangetekende brief proberen.