Saeco HD8943/11

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8943/11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Allan Brek 18-03-2013
Geschreven voor: Saeco HD8943/11

Na lang zoeken heb ik uiteindelijk de Philips Saeco HD8943 gekocht. Vooral omdat dit een van de weinige apparaten was welke een Espresso Macchiato kan maken.

De mogelijkheden zijn erg uitgebreid, je kunt de hoeveelheid melk, koffie, temperatuur (3 standen,)voorinfusie en melk emulsie instellen. Ook kun je meerdere gebruikers maken zodat je per gebruiker verschillende instellingen kunt vastleggen voor je eigen voorkeur.

Het lekbakje is nogal snel vol en ook dien je het water regelmatig bij te vullen.

Al met al tot nu toe een top apparaat.

P.J.M. van Zon 13-09-2011
Geschreven voor: Saeco HD8943/11

smaak is prima.zitten meer mogelijkheden op als dat wij nodig hebben.het gebruikersgemak(ongemak)is niet zo goed daar je na 3 tot 6 kopjes koffie de lekbak moet legen.wat betreft de duurzaamheid heb ik mijn twijfels daar na een aantal reparaties nog steeds de lekbak snel vol zit