Krups KP 2101 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP 2101 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

aene 01-12-2012
Geschreven voor: Krups KP 2101 zwart

Ik was erg tevreden over de Krups Melody 2.
Over de smaak, de mogelijkheden en de vormgeving; minder over de prijs van de cups.
Sinds enige tijd lekken de melkcups bij gebruik, met als gevolg een intensief te reinigen apparaat en een stinkend en onhygienisch apparaat.
Ik heb een nieuwe cuphouder aangeschaft, maar zonder positief resultaat.
Ik heb naar een oplossing gevraagd bij Krups en wacht op antwoord.
Na de reviews gelezen te hebben, is mijn enthousiasme over de Melody en de service een stuk minder.
Ik hoop op een positief antwoord en op een goede service.
Ondanks de dure koffie was ik van plan een nieuw apparaat te kopen, maar wil wel weten of het probleem van de lekkende melkcups bij de nieuwe apparaten niet meer voorkomt!!

Bert2004 14-01-2011
Geschreven voor: Krups KP 2101 zwart

Wat een heerlijke koffie zet deze machine of je nu Chocolade, Cappucino of gewone koffie wilt, het smaak allemaal voortreffelijk.
Ja, wij waren voorheen senseo gebruikers en hadden wel even genoeg van de senseo smaak die overigens wel mee valt, maar als je dit geproeft heb dan wil je niet anders meer. Dit bakkie meet zich met restaurant kwaliteit en of het nu Chocolade is Cappucino of gewone koffie, wat heet gewoon. Makkelijk te bedienen. Het enige minpuntje is dat je kopje voor kopje kan zetten, maar ja de smaak wilt ook wat. Wij hebben voor de 2101 gekozen vanwege de piano black kleur wat hem toch wel bijzonder maakt en een klassieke uitstraling geeft. Ik heb geen aandelen, maar ben wel enthousiast.