Krups XN7102 - CitiZ & Milk

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups XN7102 - CitiZ & Milk op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Inge1803 07-06-2011
Geschreven voor: Krups XN7102 - CitiZ & Milk

Ik heb het apparaat in december aangeschaft en ben gewoon enorm enthousiast over het product!
De koffie is heerlijk en de service is top!
Het enige nadeel wat ik zou kunnen noemen is dat je de capsules via internet moet bestellen...

De koffie is goed heet en het melkschuim is enorm dik.
Echt een aanrader!

VictorBakker 10-11-2010
Geschreven voor: Krups XN7102 - CitiZ & Milk

Vandaag binnengekomen en vanavond meteen aan het testen gegaan. In 1 woord? : Briljant!

Uitermate makkelijk te bedienen: Machine aanzetten, capsule erin en dan 1 knopje voor espresso en 1 knopje voor lungo. Kind kan de was doen.

De melkschuimer die er bij zit werkt ook heel goed. Gewoon met halfvolle (niet lang houdbare) melk meteen uit de koelkast. Even op het knopje drukken en met ongeveer een minuut heb je een waanzinnig stabiel melkschuim, wat zo 10 minuten staat.
Goed schoon te houden, gewoon even afspoelen.

Het oude espresso apparaat en de oude koffiezetter gaan er dus uit!

De waterhoeveelheid is overigens wél instelbaar.