Saeco RI9755

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco RI9755 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

john3108 16-09-2012
Geschreven voor: Saeco RI9755

nu 2 jaar in gebruik, helaas is hij er mee gestopt. water komt alleen nog maar in opvang bak en niet meer in een kopje. in begin heerlijke kofie werd alleen steeds minder qua kwaliteit, ondanks dezelfde bonen.uit geworpen koffieresten ook steeds natter. nee voor mij geen Philips meer

fghr1276 09-07-2012
Geschreven voor: Saeco RI9755

Het apparaat ruim een half jaar in gebruik; zet prima koffie - afhankelijk van welk koffiemerk men gebruikt.
Soms krijgt men een half gevuld kopje koffie, omdat het waterreservoir leeg blijkt te zijn (geen controle vooraf op voldoend gevuld waterreservoir).
Het apparaat is na 5 maanden voor reparatie gestuurd naar E-Care Repair Services BV omdat de compressor te veel lawaai maakte; een hinderlijk hard rammelend geluid!?
Het apparaat werd na 1 week teruggestuurd met de mededeling dat het niet gerepareerd is omdat uit de test bleek dat alles volgens specificatie werkt. Ontevreden klant, want een nieuwe auto die rammelt en goed rijdt ga je ook mee naar de dealer/garage terug!!

m.e bouwmeester 24-10-2011
Geschreven voor: Saeco RI9755

werkt goed ben er uiterst tevreden over geluid van het malen valt binnen de perken vergeleken bij andere apparaten die duurder zijn en het schoon maken van zet groep is snel te doen het aantal keren dat ik ontkalkt heb valt best mee in een jaar sommige apparaten wel om de 2 weken dus wel waar voor je geld

DV73 23-06-2011
Geschreven voor: Saeco RI9755

Sinds een jaar of 3 hebben we dit apparaat. Op zich tevreden, temperatuur zou iets hoger mogen zijn. Nu is de machine in 2 maanden 3x kapot, 3x verschillende dingen. Voor deze prijs een machine afschrijven in 4 jaar is te snel. Neem daarbij ook nog eens de kosten voor reparatie... Wij zijn hem zat.

Philips reageert met een tegoedbon van 20%, mits we op hun eigen bestelsite kopen. Zij verkopen echter voor de adviesprijs, die ligt zo'n 25-30% hoger dan diverse andere aanbieders. Dat is de service en coulance die zij bieden aan "loyale Philips klanten"!

U begrijpt dat wij voor een ander merk gaan.

PS schoonouders hebben een zelfde apparaat, die is na 1 jaar vast volledig vast gelopen dus wij zijn geen uitzondering.

Raimond24 05-02-2012

Je kunt dit apparaat geen 3 jaar hebben, want zolang is hij nog niet op de markt.