Miele CM5100SW zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CM5100SW zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Rene 16-12-2020

Er is een betere

Geschreven voor: Miele CM5100SW zwart

Gekocht in 2013 omdat er bijstond zeker getest op 20000kopjes koffie te zetten ? Reeds een tweeweg kraan laten vervangen meer dan 250 euro betaald en na al de gevraagde onderhouds behandelingen en na nog geen 10000 kopjes geeft het toestel er weer de brui aan dus toch maar naar jura gaan en op beter hopen ! Vindt ook dat men het toestel aan de zeegroen slecht kun reinigen ziet er altijd een vuile boel uit .

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Onderhoud

Daniel 28-08-2016

Deels goed, deels onvoldoende

Geschreven voor: Miele CM5100SW zwart

Ik ben hoofdzakelijk een expresso-amateur. Ik maak deze beoordeling dan ook op die basis. En nee, ik ben niet tevreden. Wel voor andere koffies, maar ik mis na alle experimenten en koffiesoorten nog steeds de expressosmaak en -aroma. Een koffiebrander vertelde me dat het probleem gekend was voor Miele, en dat andere merken zoals Jura wel beter waren...
Tweedehands Miele koffie-automaat te koop!

Pluspunten

• installatie
  • gebruiksgemak
  • kwaliteit 'gewone' koffie

Minpunten

• Nooit expresso
  • Laat staan een dubbele