WMF 500 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF 500 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

111 Anoniem 1 06-10-2013
Geschreven voor: WMF 500 zwart, rvs

Het apparaat is al twee keer met storingen terug geweest naar WMF. Dan ben je hem toch tien dagen kwijt en hebt geen vervanging. Storingen lopen uit een van verkeerde soort koffie gezet, dus espresso ipv cappuchino of helemaal geen koffie omdat het front op zwart gaat, tot de melkschuimer die niet meer te stoppen is. Dan moet de stekker eruit en alles weer opnieuw opstarten.
Ik heb veel spijt van de keuze en heb totaal geen vertrouwen meer in het apparaat.
Maar ook van WMF zijn ze niet echt vriendelijk mbt het oplossen van je probleem want je bent toch je apparaat tien dagen kwijt en moet twee keer thuis zijn voor het halen en brengen, terwijl wij hem gewoon in een winkel gekocht hebben.

deddens 17-12-2012
Geschreven voor: WMF 500 zwart, rvs

Het apparaat is een half jaar in gebruik en constant kapot of in storing. Ook moet er regelmatig een nieuw waterfilter in (euro 21,-) of reinigingstablet. En dat terwijl er niet meer dan 5 kopjes koffie per dag worden gezet.
De service van WMF is ook waardeloos. Het toppunt is wel dat het apparaat nu zo gestoord is dat het moet worden opgehaald en we dus met Kerst me onze 10 gasten zonder espressomachine zitten. Niet kopen!!!

efGe 26-09-2012
Geschreven voor: WMF 500 zwart, rvs

Een strakke vormgeving staat niet altijd garant voor lang koffieplezier, dat bewijst deze WMF500. Ca. 1-jaar geleden aangeschaft en al 2x gerepareerd. Dat verwacht je niet van WMF. Je bent telkens de machine 1-2 weken kwijt, zonder vervangende machine. Besloten bij de volgende reparatie over te gaan op een ander merk... Opstarten duurt door het langdurige reinigingsproces erg lang...

efGe 05-01-2013

Nadat mijn 1e WMF500 voor de 3e keer stuk was heb ik een nieuwe geëist en gekregen. Zag met de 1e duidelijke verschillen, o.a. de bedien-unit. Helaas, ook de 2e WMF500 liet mij al snel in de steek. De Zetgroep kwam vast te zitten. Gelukkig kon ik dit zelf repareren. Vanmorgen voor de 2e keer wéér een vaste Zetgroep. Nu formeel mijn beklag gedaan (op advies van mijn Advocaat) bij de winkel (Tiel). Deze heeft mij ontzettend goed geholpen en de WMF500 teruggenomen. Heb nu gekozen voor de "Beste uit de Test". De WMF500 ziet er technisch erg goed uit, maar is ontzettend onbetrouwbaar. Hoewel de Service van WMF op zich goed is, ben je het apparaat telkens 2 weken kwijt...

dirk 1 03-09-2012
Geschreven voor: WMF 500 zwart, rvs

Wat een slecht apparaat ene keer warm dan weer koud capuchino werkt niet naar behoren moet soms na een capu alweer spoelen niet kopen

Chico 09-02-2012
Geschreven voor: WMF 500 zwart, rvs

Ik heb deze machine in augustus gekocht en hij is nu al voor de 2de keer in reparatie.
Toetsen werken niet goed en zijn gevoelig voor fouten. Machine sloeg op hol en er was niets meer mee te beginnen.
Valt mij dus erg tegen. Via een vriend kreeg ik het merk aangeraden, maar tot op heden dus een grote teleurstelling. Het kan een uitzondering zijn maar helaas is dit mijn verhaal. Al met al 4 weken weg zonder een vervangsmachine, was op z'n minst een geste van WMF geweest.

Ronald wil koffie 03-06-2012

Wat is de status nu? Hoe echt is de service van WMF?