Krups EA8261 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA8261 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Pjj Bakker 13-02-2012
Geschreven voor: Krups EA8261 zwart, zilver

ik heb sinds kort de nieuwe 8261 in het bezit. Dit nieuwe apparaat heb ik gekregen nadat ik een machtiging a €250,- heb verstuurd om een nieuw apparaat te kunnen krijgen. Ik ben nu al vanaf 2006 bezig met dit model toestel. uiteraard andere type nummers van zijn voorgangers. Ik denk dat ik nu het vierde nieuwe toestel heb in die 6 jaar. Ook zijn er van de vier toestellen diverse reparaties geweest. Maar eerlijk is eerlijk Krups heeft een goede service. Alleen het wachten in de tussen tijden, van reparatie en of nieuw toestel is niet leuk. Je bent dus eigenlijk verplicht een ander koffie apparaat reserve te houden, mits je uiteraard in die tussen tijd ook wel eens een bakje koffie wilt.
Het nieuwe apparaat de 8261 werkt in ieder geval tot nu toe probleemloos. De melk opschuimer is perfect. Ik heb nu iedere dag over heerlijke cappacino. Ik heb nu uiteraard ook weer twee jaar garantie. Waar krups ook niet moeilijk in is, als de garantie al verlopen is.

I like coffee 22-10-2011
Geschreven voor: Krups EA8261 zwart, zilver

Onder het genot van een lekker bakkie koffie, eigenlijk een latte machiatto, geef ik deze review.Ik heb gisteren de Krups 8261 gekocht bij de macro, scherpe prijs van 558 incl btw. Daar zat ook een koffieschuimer ter waarde van 80 en een halve kilo koffiebonen bij. Natuurlijk gelijk uitgeprobeerd toen ik thuis kwam. Apparaat ziet er strak en solide uit, het is tov andere apparaten ook compact. Bij gebruik voelt alles degelijk, het waterreservoir, filter en wateropvangbakje schuiven goed en zonder moeite in de machine. De maalgraad/sterkte van de koffie is makkelijk en naar smaak in te stellen. De bediening is simpel, het display is duidelijk ook zonder taalfouten. Ook bij het eerste gebruik geeft de display duidelijk aan wat je moet doen. In principe kan je met deze machine alleen espresso en koffie zetten. Je kan een extern melk reservoir kopen en de melk via de stoomfunctie aan je koffie toevoegen voor een cappo. Maar door de bijgeleverde externe koffie opschuimer die verbazend goed werkt kan je makkelijk melk verhitten en opschuimen voor een cappie of een latte. Daarna een espresso er overeen en het ziet er gelaagd als een professionele koffie uit. Achteraf ben ik blij dat de externe melkopschuimer is bijgeleverd. Deze is makkelijk schoon te maken, je hoeft niet al die buisjes en slangetjes zoals bij een geïntegreerde schuimer of bij het externe melk reservoir schoon te maken/ door te spoelen. De smaak van de koffie heeft me ook verrast. Opvallend is dat de koffie, en zelfs de latte, lekker heet zijn. Ik heb bij andere reviews gelezen dat dat soms wel eens tegenvalt. Kortom: ik ben heel tevreden en verrast met deze aankoop. Nu maar hopen dat hij het lang volhoudt.

I like coffee 09-02-2012

Nu 4 maanden later ben iknog steeds erg tevreden over deze aankoop. Ik hoor van veel vrienden dat de koffie / espresso ook echt lkkr smaakt. Duurzaamheid obv 4 mnd scoort zeker een 9.