Metz mecablitz 48 AF-1 digital (Nikon)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Metz mecablitz 48 AF-1 digital (Nikon) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

henk7847 26-12-2010

heb hem nu sinds een paar dagen had ik dit maar een jaar eerder geweten tis een pracht apparaat de fotos zijn met deze flits tig x mooier

Leo 49 08-12-2010

Na 2 jaar rijp voor de prullenbak. Reparatiekosten € 182,– , nieuw op internet € 159,–. Balen dus en zoek nu een alternatief. Misschien is de Nikon SB 900 een betere keus.

MaartenO 15-03-2009

Een prima flitser voor een prima prijs. Laadt lekker vlot op (3,5 seconde na een flits op volle sterkte, meestal sneller).

Persoonlijk vind ik de foto's wat overbelicht, maar met de compensatie op de flitser zelf of m'n camera (Canon D1000) is dat zo aangepast. Werkt overigens perfect samen met deze camera.

Enige minpuntje zou het uitschuiven van de reflector en diffuser kunnen zijn, maar dit werkt bij de meeste flitsers zo.

Toller 03-01-2008

Sinds enkele dagen in gebruik icm een Nikon D80. Prachtige flitser qua vormgeving, degelijke afwerking, ruime verstelmogelijkheden flitskop door swiffelkop. Middels D80 commanderfunctie is flitser als slave op statief aanstuurbaar. Snelle reactietijd flitsklaar, natuurlijk geen lowbudget batterijen gebruiken.
(ik gebruik NIMH2700).

Drivin 02-01-2008

met nilon d 80 en sigma 500 viel tegen met Merz 48 af ni, gaat prima . Kunt manuel afstand corrig. perfect resultaat

Mrs Tom 27-10-2007

net een dag in mijn bezit en werkt goed met mijn nikon d40 goed in gebruik via usb te updaten voor andere cameras de kop kan horizontaal en verticaal veel instelingen ook de rode ogen doet het goed de diffusor is ook goed er zit ook nog een reflexie schermpje op.