• Best Reviewed jun 2024
  • Test panel 8.3 jul 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic EH-NA63 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Anne 24-06-2024

Super product

Geschreven voor: Panasonic EH-NA63

Ik fohn mijn haar elke keer na het douchen aangezien ik veel en dik haar heb en anders het de hele dag nat is. Ik was daarom ook heel blij dat ik deze fohn mocht testen. Ik merkte dat die goed warm word en mijn haar heel snel droog is. Het kost dus niet veel tijd met deze fohn. Het design van de fohn is ook mooi waardoor het een echt feestje is om hem te gebruiken. De verschillende standen zijn ook handig, als je haar niet heel nat is kun je een iets minder heftige doen. Kortom, ik ben super tevreden met dit product.

n**********@h****** 18-06-2024

Fijne föhn

Geschreven voor: Panasonic EH-NA63

Mooie föhn, die verschillende standen heeft voor zowel temperatuur als blaassnelheid. Maakt het haar mooi glad. Enige minpuntje zou zijn dat de föhn aan de grote kant is, maar zelf vind ik dit niet storend

Pluspunten

• Verschillende standen

Minpunten

• Groot

Michel 16-06-2024

Föhn zoals je hem voor dit geld mag verwachten

Geschreven voor: Panasonic EH-NA63

Ik heb de föhn ongeveer een week in gebruik. Het ligt lekker in de hand en is middels meerdere standen aanpasbaar. Zowel qua temperatuur als qua snelheid. Het vermogen van de föhn is voldoende, de sterkste stand heeft niet de power die ik had verwacht. Daarbij ligt het zwaartepunt van de föhn niet op een prettige plek. Hierdoor houdt de föhn wat ongemakkelijk vast. Voor dagelijks gebruik werkt ie zoals ik van een föhn van deze prijsklasse zou verwachten. De föhn was niet verrassend.

Pluspunten

• Meerdere standen snelheden
  • Meerdere standen temperatuur

Minpunten

• Vreemd zwaartepunt, houdt ongemakkelijk vast
  • Geen powerstand

Summeroff66 10-06-2024

Mooie goede fohn

Geschreven voor: Panasonic EH-NA63

Ik mocht deze fohn testen voor #revieuw.nl. Deze fohn is mooi om te zien en droogt goed.Zelf heb ik het gewone fohnmondje gebruikt en de verschillende standen en warmtes uitgeprobeert en mijn haar droogt mooi en goed het lijkt zelfs iets glanzend te krijgen door het gebruik.Ook leuk is het blauwachtige lampje op de fohn.Mijn dochter heeft het diffusserdeel erop getest omdat ze veel krullen heeft en ook met dit deel heeft het haar een mooie glans,geen pluizige wirwar maar mooie subtiele krullen.Enigste minpuntje vind ik zelf is dat het apparaat best wel wat gewicht heeft.en een beetje groot van formaat is Ik had het apparaat lichter en wat kleiner ingeschat met deze nieuwe technologie.Maar al met al is het een erg mooie fohn,handig in gebruik en ook minder verbruikt in stroom.

Pluspunten

• warmte instelbaar
  • droogt het haar snel en goed
  • handige diffuser