Panasonic EH-NA65CN825 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic EH-NA65CN825 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wen 22-06-2024

Droogt je haar snel

Geschreven voor: Panasonic EH-NA65CN825

Ik heb deze Panasonic fohn de afgelopen weken mogen testen voor Review.nl, en ik moet zeggen: hij bevalt me zeker.

Het design is sleek & stijlvol (vind ik echt een pluspunt!), en de fohn ligt lekker in de hand. Ook fijn dat ie mijn lange haar met slag niet opzuigt tijdens het stylen met de diffuser. De diffuser verdient sowieso een shoutout: de langere tanden zorgen ervoor dat mijn lokken beter op hun plek blijven tijdens het fohnen.

Groot pluspunt is de snelheid: mijn haar droogt aanzienlijk sneller dan met mijn oude fohn. De verschillende standen voor temperatuur en luchtsnelheid zijn fijn om mee te variëren. De lage stand is vaak al effectief genoeg, wat mijn haar extra beschermt tegen hittebeschadiging.

Of mijn haar nu glanst of minder pluist dan met mijn oude fohn? Tja, ik merk eerlijk gezegd niet heel veel verschil. Maar goed, dat kan ook aan mijn haartype liggen.

Al met al ben ik tevreden met deze Panasonic haardroger. Hij is gebruiksvriendelijk, droogt je haar snel en ziet er ook nog eens leuk uit. Een dikke 8 van mij!

Pluspunten

• Stijlvol design
  • Comfortabel in gebruik
  • Snel drogend

Minpunten

• Geen glansverschil
  • Weinig opzetstukken